لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Prison Break - Season 1

8.3   - IMDB

فرار از زندان یک سریال تلویزیونی عالی است که در ایالات متحده پخش شده است و تاکنون چهار فصل را پشت سر گذاشته است. فیلم هنوز در ویتنام پخش نشده است و تقریباً همه هنوز چیزی در مورد آن نمی دانند. متأسفانه، وقتی هنوز مجبور بودیم خارج از جریان «فرار از زندان» بایستیم، در حالی که تمام دنیا دیوانه آن هستند، گرمای فیلم از هیچ فیلم پرفروش هالیوودی که در حال اکران هستند کم ندارد!

زیر‌نویس فارسی سریال How I Met Your Mother - Season 1

8.3   - IMDB

"چگونه با مادرت آشنا شدم" داستان شخصیت اصلی است - تد ماسبی که داستان عشق او و مادرشان را برای فرزندانش تعریف می کند. تد یک پسر 27 ساله پس از نامزدی هم اتاقی اش مارشال با بهترین دوستش لیلی پس از 9 سال آشنایی می خواهد ازدواج کند. تد با کمک بارنی «متخصص معاشقه» وارد جستجوی «نیمی» از زندگی خود شده است.

زیر‌نویس فارسی سریال That 70s Show - Season 8

8.1   - IMDB

یک ماه از رفتن اریک به آفریقا و ناپدید شدن هاید در شیکاگو می گذرد. کیتی در حال آماده کردن نواری برای ارسال به اریک است. او اعتراف می کند که برخی از مخفیگاه بچه ها را نمونه برداری کرده است. کلسو اکنون ادعا می کند که در واقع با جکی، که به تازگی برگشته و با او خشمگین است، رابطه جنسی نداشته است. هاید برمی گردد و کلسو را مشت می کند. چارلی از برج آب سقوط می کند - و می میرد (خود را از نقش جایگزین اریک حذف می کند). جکی می شنود که هاید قصد داشت در شیکاگو خواستگاری کند و سعی می کند جبران کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Two Pints of Lager and a Packet of Crisps - Season 5

7.1   - IMDB

دو پین لاگر و یک بسته از Crisps Season 5 در 2 ژانویه 2005 پخش شد که با دونا احساس شاخی در روز مراسم تشییع جنازه مادرش می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Family Guy - Season 4

8.2   - IMDB

فصل 4 هنگامی که پیتر و لوئیس متوجه می شوند که ازدواجشان ادویه خود را از دست داده است به دلیل اینکه لوئیس در حین رابطه جنسی نام های بازیگران مرد را صدا می کند ، آنها به یک ماه عسل می روند و برایان را مسئول بچه ها می گذارند.