ژانر درام زیر نویس فیلم و سریال

ژانر درام زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر درام
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر درام

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Beauty

3.8   - IMDB

خواننده جوانی که در آستانه یک حرفه امیدوارکننده قرار دارد، خود را بین یک خانواده سلطهگر، فشارهای صنعت و عشقش به دوست دخترش میبیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Terror on the Prairie

6.4   - IMDB

یک خانواده پیشگام در مقابل یک باند قانون شکن شریر که آنها را در مزرعه تازه ساخته شده خود در دشت مونتانا وحشت می کنند، مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Princess

5.4   - IMDB

یک جوان سلطنتی زیبا و با اراده از ازدواج با جامعه شناسی بی رحمی که با او نامزد شده است امتناع می کند و ربوده می شود و در برج دورافتاده قلعه پدرش حبس می شود. در حالی که خواستگار تحقیر شده و کینه توزش قصد دارد تاج و تخت پدرش را بگیرد، شاهزاده خانم باید از خانواده خود محافظت کند و پادشاهی را نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Feast

6.2   - IMDB

در FEAST، مجرمان، قربانیان و تماشاگران آنها درگیر بازسازی دراماتیک پرونده HIV گرونینگن می شوند. این فیلم داستانی در مورد قدرت و تسلیم شدن، برگشت پذیری حقیقت و تمایل به بازگشت به خانه در جایی را روایت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Until the Birds Return

6.3   - IMDB

الجزایر امروز گذشته و حال در زندگی یک توسعهدهنده دارایی تازه ثروتمند، زن جوانی که بین مسیر عقل و احساسات سرگردان است و یک متخصص مغز و اعصاب جاهطلب که با اعمال خلاف دوران جنگ مانع شده است، برخورد میکنند. سه داستانی که ما را در روح انسانی یک جامعه عرب معاصر فرو می برد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Thick Skinned

6.8   - IMDB

دو برادر در حال مستی انباری را آتش زدند و ناخواسته باعث مرگ یک سرگردان خفته شدند. یکی از آنها تمام تقصیر این حادثه را بر عهده می گیرد و ده سال را در زندان می گذراند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Love You Anyway

7.9   - IMDB

فرمتهای در حال تکامل ویدیوی خانگی زندگی یک دختر جوان به نام مکنزی را از بدو تولد تا دوران زن روایت میکند که او در کنار بهترین دوست دوران کودکیاش، لوکاس، اوج و فرودهای زندگی را تجربه میکند. از آنجایی که مبارزه مکنزی با افسردگی در طول سال ها بدتر می شود، او مجبور می شود اراده ای برای مبارزه در کنار افرادی که بیشتر او را دوست دارند پیدا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Beautiful Curse

5.9   - IMDB

در جزیرهای که با پدیدهای خواب مواجه شده است، یک بازدیدکننده سرکش به دنبال یکی از ساکنان میرود، بدون اینکه متوجه خطر شخصی آن شود.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری