لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Girls Nite Out

4.7   - IMDB

یک قاتل، با پوشیدن لباس خرس رقصنده، در طول یک شکار تمام شب لاشخور در یک کالج دورافتاده اوهایو، به دنبال تشویقکنندههای مختلف میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Sword and the Sorcerer

5.5   - IMDB

یک مزدور با یک شمشیر سه تیغه زمانی که برای کمک به یک شاهزاده خانم برای خنثی کردن نقشه های یک ظالم وحشی و یک جادوگر قدرتمند برای تسخیر سرزمین استخدام می شود، میراث سلطنتی خود را دوباره کشف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Liar's Moon

5.8   - IMDB

Matt Dillion در شرق تگزاس، تابستان پس از دبیرستان، جک عاشق جینی، دختر بانکدار شهر (محبت دبیرستانی مادر جک) می شود. جینی در مدرسه شبانه روزی بوده است. او به سمت واسار می رود. به دلیل مخالفت های شدید پدرش، او با جک وقت می گذراند. در پایان تابستان، جک و جینی به لوئیزیانا (جایی که نوجوانان 17 ساله می توانند بدون اجازه والدینشان ازدواج کنند) فرار می کنند و او در میادین نفتی شغلی پیدا می کند. پدرش یک چشم خصوصی تهدیدآمیز استخدام میکند تا آنها را پیدا کند، جینی باردار است، پزشک شهرش خبرهای وحشتناکی به او میدهد و مادر جک دستور کار خودش را دارد. به نظر می رسد جک و جینی زیر ماه دروغگو بزرگ شده اند. این عزیزان چه خواهند کرد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Shadow Riders

6.6   - IMDB

تام سلک و سام الیوت پس از بازی در "The Sacketts" دوباره با هم متحد شدند، اما این بار در نقش مک و دال تراوون، در فیلمی بر اساس رمان کلاسیک لوئیس لمور. آنها برادرانی هستند که در پایان جنگ داخلی در دو طرف مقابل یکدیگر را ملاقات می کنند. آنها به خانه میروند تا خانوادهشان را پیدا کنند که نیاز مبرم دارند و خواهر و برادرشان توسط مهاجمان بیرحم ربوده شدهاند. آنها برای نجات خانواده خود به راه افتادند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Boardinghouse

3.7   - IMDB

این فیلم که شبیه تلاقی بین «ترسناک آمیتیویل» و ویدیوی Playboy Playmates است، داستان وحشتناک یک جلوه ویژه ویدیویی جذاب را روایت میکند که زنان بیکینیپوش را زیر سوال میبرد. در بین صحنههایی که آنها با بازیگوشی به همدیگر میپاشند و با لباسهای شنای یکدیگر کشتی میگیرند، توسط توهمات وحشتناک به قتل رسیده و/یا وحشت زده میشوند. این توهمات شامل دیدن خون در دکههای دوش (در حالی که سعی میکنند کف کنند)، پریدن هیولاهای غولپیکر از کمد سالن و دیدن تبدیل شدن موقت صورتهایشان به ماسکهای لاستیکی هالووین است.