ژانر خانوادگی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر خانوادگی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر خانوادگی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر خانوادگی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم A Genie's Tail

5.4   - IMDB

زمانی که یک توله سگ لامپ جن را که در آن دو برادر جنجال برانگیز و پر سر و صدا قرار دارد، بیرون میآورد، یک حمله جادویی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Family Camp

5   - IMDB

وقتی همسر تامی معتاد به کار اصرار می کند که او زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند، او موافقت می کند که در کمپ خانوادگی ثبت نام کند. چیزی که تامی روی آن حساب نمی کرد این بود که مجبور شد در اردوگاه با خانواده بزرگتر سندرز یک یورت شریک کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dakota

6.3   - IMDB

داکوتا، یک سگ خدمتکار سابق، به مادر مجرد کیت (کورنیش) و دخترش الکس (سلطان) می پیوندد تا در مزرعه خانوادگی شهری کوچکشان زندگی کنند. داکوتا به سرعت با خانه جدید خود سازگار می شود و تا حدودی به یک قهرمان محلی تبدیل می شود و به زودی از الکس جدا نمی شود. اما وقتی موجودیت مزرعه توسط کلانتر سرکش شهر تهدید می شود، داکوتا باید به خانواده کمک کند تا با هم متحد شوند و زمین را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Babysitter the Super Hero

یک پسر نوجوان و خواهر کوچکش وارد یک ماجراجویی پر آدرنالین میشوند که متوجه میشوند پرستار بچهشان در واقع یک ابرقهرمان افسانهای معروف به Agent-Action است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road Trip Romance

4.9   - IMDB

یک سری رویدادهای ناگوار رو به افزایش، سفر یک زن جوان به عروسی خواهرش را به تأخیر می اندازد - سفری که او مجبور می شود با پسری که بزرگترین رقیب او در دبیرستان بود، بگذراند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sneakerella

4.6   - IMDB

وقتی ال، یک طراح مشتاق کفشهای کتانی اهل کوئینز، با کیرا کینگ، دختر بسیار مستقل ستاره بسکتبال افسانهای و داریوش کینگ، سرمایهدار کتانیهای کتانی آشنا میشود، جرقههایی به پرواز در میآید که این دو بر سر علاقهی دوجانبهشان به کفشهای کتانی به هم میپیوندند. ال با کمی تلنگر از بهترین دوستش و پاشیدن جادوی Fairy Godfather، شجاعت استفاده از استعداد خود را پیدا می کند تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک طراح کفش کتانی «مشروع» در صنعت دنبال کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Benji

6.3   - IMDB

بنجی ولگردی است که با این وجود راه خود را به قلب تعدادی از اهالی شهر رسانده است، که هر زمان که میگذرد به او غذا و توجه میکنند. مورد علاقه خاص او یک جفت کودک هستند که برخلاف میل والدینشان به او غذا می دهند و با او بازی می کنند. با این حال، وقتی بچه ها ربوده می شوند، والدین و پلیس برای یافتن آنها در تلاش هستند. فقط بنجی می تواند آنها را ردیابی کند، اما آیا او به موقع خواهد بود؟ اگر بتواند روزی را نجات دهد، ممکن است خانه دائمی را که آرزویش را داشته است پیدا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Little Sorcerer

3.9   - IMDB

هنگامی که شاهزاده الکس در بدن یک موش به دام می افتد، الا و دوستانش راهی سفر می شوند تا مواد معجون جادویی را پیدا کنند که می تواند او را دوباره تغییر دهد. در تلاشی که خود سرنوشت را آزمایش می کند، متوجه می شوند که دوستی قوی ترین درمان از همه است.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری