لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Marvel's Agents Of S.H.I.E.L.D. - Season 2

7.5   - IMDB

فصل دوم سریال Marvel%27s Agents Of S.H.I.E.L.D که در دنیای سینمایی مارول (MCU) می گذرد، بر تلاش فیل کولسون و تیمش برای بازسازی سازمان پس از نفوذ یک سازمان تروریستی به نام هایدرا تمرکز دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Marco Polo - Season 1

8   - IMDB

در دنیایی پر از حرص، خیانت، دسیسه های جنسی و رقابت، مارکوپولو یک داستان واقعی است که بر اساس ماجراهای کاشف معروف کوبلای خان در قرن سیزدهم، چین است. مارکو مرد جوانی است که به همراه معشوقش کوکاچین وارد سرزمین مغولی می شود که به خاطر ارتش و مردمش مشهور است.

زیر‌نویس فارسی سریال Fresh Off The Boat - Season 1

7.8   - IMDB

Fresh Off The Boat (فصل 1) فیلمی در مورد خانواده تایوانی است که از واشنگتن دی سی به اورلاندو نقل مکان می کنند تا اعتقاد به زندگی جدید در این "سرزمین موعود" را در اینجا بیان کنند. آنها در نیمه آخر دهه 90 یک رستوران باربیکیو افتتاح کردند. در حالی که مادر با جریان فرهنگ آمریکایی دست و پنجه نرم می کرد، پدر با "رویای آمریکایی" خود هیجان زده بود. 3 پسر آنها، ادی و دو برادرش در تلاشند تا با دوستان جدیدی در مدرسه ارتباط برقرار کنند. فیلم از نیمی از خنده و نیمی از گریه پر شده است. این منظره ای از آسیایی ها در آمریکا است.

زیر‌نویس فارسی سریال Secrets And Lies - Season 1

8   - IMDB

Secrets And Lies (فصل 1) درباره مردی صحبت می کند که هنگام دویدن در بیابان، جسد پسر همسایه ای را در جاده پیدا می کند. این به سرعت او را به یک قتل مظنون شماره یک تبدیل کرد و زندگی تمام خانواده اش را به خطر انداخت.

زیر‌نویس فارسی سریال Shameless - Season 5

8.6   - IMDB

در فصل 5 سریال تلویزیونی Shameless، یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی، گالاگرها با جنبههای منفی نوسازی شخصی و شهری مواجه میشوند، زیرا فرانک، فیونا، لیپ و خانواده و دوستانشان به هم میپیوندند تا با انبوهی از هیپسترهای مهاجم و واقعی مبارزه کنند. دلالان املاک در ساوت ساید محبوبشان. اجازه دهید از سریال لذت ببرید تا حقایق جالب تر را ببینید!

زیر‌نویس فارسی سریال Glee - Season 6

6.8   - IMDB

فصل 6 Glee داستان زندگی واقعی مردم عادی را به ارمغان می آورد که در شرایط غیرعادی زندگی می کنند و معجزه می کنند. آنها نه تنها خنده دار، دوست داشتنی هستند، بلکه بسیار دقیق و متفکر هستند. این فیلم یک تصویر رنگارنگ پر از جوان آمریکایی در قرن بیست و یکم است.

زیر‌نویس فارسی سریال Empire - Season 1

7.3   - IMDB

این یک فیلم موزیکال در مورد موسیقی هیپ هاپ و Empire Enterprises - یک شرکت سرگرمی است. این داستان خانواده ای را روایت می کند که امپایر اینترپرایز را راه اندازی کرده اند و همه آنها برای به دست آوردن کنترل شرکت دچار مشکل شده اند.

زیر‌نویس فارسی سریال Orange Is The New Black - Season 2

8.1   - IMDB

فصل دوم Orange Is the New Black به شرح زندگی واقعی یک زندانی زن هیستریک می پردازد، زمانی که آنها باید راه هایی برای زنده ماندن در زندان بیابند. پس از کار بسیار بدش، این بار که پایپر به زندان دیگری منتقل شد تا حدودی خشن تر است. زندگی پایپر در آنجا چگونه است؟