ژانر اکشن زیر نویس فیلم و سریال

ژانر اکشن زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر اکشن
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر اکشن

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Princess

5.4   - IMDB

یک جوان سلطنتی زیبا و با اراده از ازدواج با جامعه شناسی بی رحمی که با او نامزد شده است امتناع می کند و ربوده می شود و در برج دورافتاده قلعه پدرش حبس می شود. در حالی که خواستگار تحقیر شده و کینه توزش قصد دارد تاج و تخت پدرش را بگیرد، شاهزاده خانم باید از خانواده خود محافظت کند و پادشاهی را نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Green Ghost and the Masters of the Stone

4.3   - IMDB

در یکی از شهرهای مرزی تگزاس، چارلی، فروشنده ماشین، به عنوان یک کشتی گیر نقابدار لوچا لیبره با نام «شبح سبز» مهتابی می گیرد. زمانی که مهاجمان ناشناس به دنبال زمرد دنیای ماورایی میرسند، چارلی متوجه میشود که قدرتهای فوقالعادهای دارد. همانطور که او جنگیدن را از استاد جین غیر متعارف می آموزد، به چارلی گفته می شود که او بخشی از یک جنگجوی مخفی "سه گانه نور" با دوست دوران کودکی خود مارکو و خواهر مارکو، کارینا به رهبری لا نانا است. آنها با هم برای محافظت از بشریت در برابر دریک، تجسم آخرالزمان مایاها، انتخاب شده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harmony

5.5   - IMDB

سوفیا، یک سرباز مجروح، مشکوک است که مرکز پزشکی که ارتش او را در آن قرار داده است، واقعاً برای بهبودی او نیست، بلکه چیزی بسیار بدتر است. این مرکز با نام رمز هارمونی در واقع یک برنامه دولتی برای ایجاد تله پاتی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Young and Dangerous 2

6.7   - IMDB

داستان در Young and Dangerous 2 در دو بخش روایت می شود: قسمت اول بر مرغ و تبعید او در تایوان است که در فیلم اول از آن گذشت. نیمه دوم به انجمن هانگ هینگ می پردازد که تلاش می کنند با سه تایوانی چیکن به نام «سان لوئن» متحد شوند. شخصیت "Banana" (جری لام) در حلقه هو نام استخدام می شود. در همان زمان، انتخاباتی برای به دست آوردن موقعیت رهبری شعبه Causeway Bay با چان هو نام به عنوان نامزد اصلی آن در جریان است تا زمانی که رقابتی بین او و یکی دیگر از اعضای هونگ هینگ، «تای فی» (آنتونی ونگ) درگرفت.

زیر‌نویس فارسی فیلم Paul Dood's Deadly Lunch Break

5.3   - IMDB

یک کارگر علفهای هرز در یک فروشگاه خیریه قرار است در شوی استعدادیابی ملی برنده شود. اما زمانی که اقدامات 5 فرد خودخواه باعث می شود که او امتحان خود را از دست بدهد، او به دنبال انتقام مرگبار می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lightyear

5.3   - IMDB

رنجر افسانهای فضایی باز لایتیر در کنار گروهی از نیروهای جاهطلب و ربات همراهش، سوکس، وارد یک ماجراجویی بین کهکشانی میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tomb of the River

5.6   - IMDB

فیلمی اکشن درباره جاه طلبی ها، توطئه و خیانت سازمان های مختلف پیرامون پروژه تغییر دهنده زندگی ساخت بزرگترین استراحتگاه در Gangneung.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spiderhead

5.4   - IMDB

یک زندانی در یک ندامتگاه پیشرفته شروع به زیر سوال بردن هدف داروهای کنترل کننده احساسات می کند که برای یک نابغه داروسازی آزمایش می کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری