لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم So Close

6.6   - IMDB

تضاد منافع بین دو خواهر قاتل بسیار پیچیده است زیرا آنها توسط جنایتکارانی که آنها را استخدام کرده اند و یک پلیس زن به همان اندازه قوی تعقیب می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bibi Blocksberg

5.2   - IMDB

سرخوشی در نوستات: بی بی بلوکسبرگ با کمی جادوگری دو کودک را از سوختن نجات داد. در حالی که مادرش باربارا که خود یک جادوگر از گوشت و خون است، به دخترش بسیار افتخار می کند، پدر برنهارد، بیش از حد کار کرده و استرس دارد، به شدت از کارهای ماوراء طبیعی او رد می شود. سپس بیبی از والپورجیا، جادوگر ارشد، پیامی دریافت میکند: او میخواهد توپ کریستالی خود را دریافت کند، که در اوایل یک جادوگر «واقعی» از او میسازد. بی بی با افتخار از جاروش می پرد تا به سمت بلوکسبرگ، مقر جادوگران پرواز کند. اما رابعه، یکی از معدود جادوگران شیطان صفت، که در بدبختی و راز پیر شده است، از تمام شکوه و جلال او... و جوانی اش را غمگین می کند. و بنابراین رابعه اتفاقاتی را رقم می زند که به زودی زندگی بی بی را تکه تکه می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Like Mike

5.3   - IMDB

کالوین و دوستانش که همگی در یک یتیم خانه زندگی می کنند، کفش های قدیمی با حروف پژمرده MJ را پیدا می کنند که به خط برق متصل است. یک شب طوفانی، آنها برای تهیه کفش می روند که صاعقه به کالوین و کفش ها برخورد می کند. کالوین اکنون قدرت بسکتبالی باورنکردنی دارد و این شانس را دارد که برای NBA بازی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Safe Conduct

6.9   - IMDB

این فیلم درباره صنعت فیلم فرانسه از سال 1942 تا 1944 در دوران اشغال نازی ها است. این فیلم روی دستیار کارگردان و مبارز مقاومت ژان دوایور و فیلمنامه نویس ژان اورنش تمرکز دارد. Aurenche در حال حرکت است تا مجبور نباشد چیزی مشارکتی بنویسد. دیویور در فعالیت سیاسی خطرناکی است. دوایور همچنین برای شرکت تولید آلمانی Continental کار می کند که در آنجا مورد احترام است. از سوی دیگر، فیلمنامه نویسی اورنچ به نحوه زندگی او کمکی نمی کند و او یک زن زن است که باعث تعلل او می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم 29 Palms

4.7   - IMDB

وقتی کیسه ای پر از پول از کازینو گم می شود، هیتمن (کریس اودانل) باید آن را پس بگیرد. در حالی که او انبار را ردیابی می کند، کیف بارها دستش را عوض می کند و راه خود را به سمت دریفتر (جرمی دیویس) و پیشخدمت (ریچل لی کوک) می یابد. همانطور که سفر کیف ادامه دارد، شخصیت های بیشتری از جمله پلیس (مایکل راپاپورت) و کلانتر (کیث دیوید) به داستان جنایی پیچ در پیچ کشیده می شوند و جستجو به طور فزاینده ای ناامید می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Elvira's Haunted Hills

5.6   - IMDB

محیط کارپاتیا است. سال 1851 است. هنگامی که الویرا به دلیل اختلاف مالی جزئی از مسافرخانه اخراج می شود، توسط یک محلی نجات می یابد که او را می برد تا در قلعه ای در تپه های بالای روستا بماند. این واقعیت که او به صورت اتفاقی شبیه همسر «گمشده» سابق کنت است، یک یا دو قوطی کرم را باز می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Interrogation of Michael Crowe

6.8   - IMDB

زندگی شریل و استفن کرو، ساکنان اسکوندیدو، کالیفرنیا، یک روز صبح تغییر می کند، وقتی می بینند که دختر دوازده ساله خود استفانی کرو در اتاق خوابش با ضربات چاقو کشته شده است. همانطور که رویه حکم میکند، پلیس هر یک از اعضای خانواده را به صورت جداگانه میبرد تا مورد بازجویی قرار گیرند، و بچههای باقیمانده - مایکل کرو چهارده ساله و شانون کرو نوجوان - تحت بازداشت حفاظتی قرار میگیرند تا اینکه شریل و استفن آزاد شوند. پلیس در نهایت بیشتر تمرکز خود را بر روی مایکل عبوس قرار می دهد که بدون مشورت و بدون بحث با والدینش از او سؤال می کنند. لحن بازجویی پلیس این است که آنها معتقدند مایکل خواهرش را کشته است، پلیس در این روند دروغ می گوید، آزار و اذیت می کند و اجبار می کند. در زیر رگبار بازجویی، مایکل در نهایت اعتراف می کند، مانند دو تن از دوستانش، که هر دو با یک لحن تهدیدآمیز مورد بازجویی قرار گرفتند. شریل و استفن که در نهایت از بازجویی و اعترافات آگاه می شوند...

زیر‌نویس فارسی فیلم YMCA Baseball Team

در زمانی که کره توسط سربازان ژاپنی مورد تهاجم قرار گرفت، هوچانگ زندگی دانشمندی را سپری کرد که قرار بود راه پدرش را به عنوان معلم معلم در مدرسه دنبال کند. یک روز هنگام بازی فوتبال با یک مبلغ آمریکایی آشنا می شود که در حال انجام یک بازی بیگانه بود که بلافاصله توجه او را جلب کرد، آن بیسبال بود. هوچانگ که توسط جونگریم زیبا، یک زن مسافر کره ای که در آن زمان مبلغ را همراهی می کرد، آموزش داده است، به زودی استعداد طبیعی در یک ضربه زن بسیار خوب پیدا می کند. جونگریم سپس تصمیم می گیرد اولین تیم بیسبال تاریخ کره، YMCA را تشکیل دهد.