ژانر ماجراجویی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر ماجراجویی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ماجراجویی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ماجراجویی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Green Ghost and the Masters of the Stone

4.3   - IMDB

در یکی از شهرهای مرزی تگزاس، چارلی، فروشنده ماشین، به عنوان یک کشتی گیر نقابدار لوچا لیبره با نام «شبح سبز» مهتابی می گیرد. زمانی که مهاجمان ناشناس به دنبال زمرد دنیای ماورایی میرسند، چارلی متوجه میشود که قدرتهای فوقالعادهای دارد. همانطور که او جنگیدن را از استاد جین غیر متعارف می آموزد، به چارلی گفته می شود که او بخشی از یک جنگجوی مخفی "سه گانه نور" با دوست دوران کودکی خود مارکو و خواهر مارکو، کارینا به رهبری لا نانا است. آنها با هم برای محافظت از بشریت در برابر دریک، تجسم آخرالزمان مایاها، انتخاب شده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Home Is Copacabana

کودکان بی خانمان در محله های فقیر نشین ریو توسط گانگسترهای بی رحم در این درام غم انگیز از پناهگاه های موقت خود بیرون رانده می شوند. بچه ها با براق کردن کفش ها، دزدی و بریدن رشته بادبادک ها زنده می مانند تا بعداً آنها را به دیگران بفروشند. پسری خسته از زندگی در خیابان، خود را به پلیس تسلیم می کند به این امید که در آخرین تلاش ناامیدانه برای زنده ماندن به مدرسه اصلاح شود. این فیلم از کارگردان سرشناس سوئدی آرنه ساکسدورف در جشنواره فیلم کن در سال 1965 ظاهر شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lightyear

5.3   - IMDB

رنجر افسانهای فضایی باز لایتیر در کنار گروهی از نیروهای جاهطلب و ربات همراهش، سوکس، وارد یک ماجراجویی بین کهکشانی میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Erzulie

5.8   - IMDB

ملاقات مجدد بین 4 دوست به سرعت خراب می شود وقتی آنها خود را با ارزولیه الهه پری دریایی باتلاق می بینند.

زیر‌نویس فارسی فیلم King Tweety

5.4   - IMDB

زمانی که ملکه بهشت ​​جزیره ناپدید می شود، قناری زرد مورد علاقه همه به طور غیر منتظره در ردیف بعدی برای تاج قرار می گیرد. همراهان والاحضرت کوچولو شامل مادربزرگ جسور موتورسیکلت و سیلوستر حیله گر می شود که وفاداری آنها با کشف نقشه ای شوم برای از بین بردن توئیتی برای همیشه مورد آزمایش قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chickenhare and the Hamster of Darkness

6.3   - IMDB

یانگ چیکنهار پسر خوانده پادشاه پیتر، ماجراجوی معروف است. بخشی از جوجه و بخشی از خرگوش، او دوران بسیار سختی را برای بزرگ شدن سپری می کند و خود را به عنوان یک خرگوش مبدل می کند تا از تمسخر همسالانش جلوگیری کند. هنگامی که روز محاکمه های انجمن سلطنتی ماجراجو فرا می رسد، چیکن هار، که با تغییر چهره اش مانع شده، به طرز بدی شکست می خورد. اما او مصمم است تا شانس دوم را بدست آورد و عصای همستر تاریکی را در مقابل عموی شیطان صفت خود لاپین بیابد. عصا قدرت بسیار زیادی به دارنده خود خواهد داد. اگر لاپین به آن دست یابد، غیرقابل توقف خواهد بود. او با همراهی خدمتکار وفادارش آبه، یک لاک پشت طعنه آمیز، و مگ، یک اسکانک متخصص هنرهای رزمی، وارد یک تلاش حماسی و ابتکاری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Siege of Robin Hood

2.6   - IMDB

در زمان هرج و مرج و استبداد، ملت زمانی بزرگ انگلستان به طرز خطرناکی در آستانه انقلاب توده ای قرار می گیرد. پس از اینکه کلانتر بیرحم ناتینگهام دستور حمله وحشیانه به خانوادهاش را صادر میکند، مرد جوانی به نام رابین سوگند انتقام خونین را از مردان مسئول میگیرد و قول میدهد که آزادی را به کسانی که تحت حاکمیت ظالمانه قلمرو به دام افتادهاند بازگرداند. رابین و دست راستش، لنسلوت، با توصیه و راهنمایی مرلین، شعبده باز گوشه گیر، تیمی مرگبار از مبارزان تبعیدی و ماوریک های ماهر را استخدام می کنند تا روستاییان را برای یک حمله همه جانبه انفجاری به قلعه تاج جمع کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Double Threat

4.4   - IMDB

زنی جوان با شخصیتی دوپاره با اوباش های بی رحم در دم خود با مردی درگیر زیارت در سراسر کشور می شود تا خاکستر برادرش را پراکنده کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری