لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Enigma of Arrival

7.3   - IMDB

لانگ، شخصیت اصلی، جوانی خود را با سه دوست صمیمی خود در دبیرستان سرگردان می گذراند. با ظهور زنی به نام دانگدونگ که همه آنها عاشق او می شوند، دوستی آنها شروع به تخریب می کند. یک روز دانگدونگ ناگهان در یک موقعیت مبهم ناپدید می شود و دوستی به پایان می رسد. پس از سال ها، دوستان دوباره ملاقات می کنند. با این حال، همانطور که جوانان نمی توانند برگردند، آنها فقط می توانند تأیید کنند که دوستی آنها قابل احیا نیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kedibone

4.5   - IMDB

Kedibone Manamela یک بازیگر عجیب و غریب زیبای سوتو، انتخاب می کند که دوران جوانی خود را در مسیر سریع زندگی کند. او که از چشمان دوست پسر وفادار دوران کودکی خود پوشیده شده است، بین دختر خوبی در شهرستان و دختر «آن» در انتهای خیابان های ژوهانسبورگ می چرخد. زمانی که خبر فرار کدیبون به مرد جوان می رسد، تهدیدی تاریک در طول روز ظاهر می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Out of My League

6.1   - IMDB

مارتا ممکن است یتیم باشد، و ممکن است تحت تاثیر یک بیماری کشنده قرار گیرد، با این حال او مثبت ترین فردی است که می توان ملاقات کرد. او می خواهد یک پسر به او دل کند. نه هیچ پسری - خوش تیپ ترین از همه. یک روز، او ممکن است همتای خود را پیدا کرده باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Butter

5.5   - IMDB

پسری چاق تنها که همه او را "کره" صدا می زنند، در شرف ساختن تاریخ است. او می خواهد خودش را تا سر حد مرگ در اینترنت بخورد - و همه به تماشای آن دعوت شده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dinosaur World

3.1   - IMDB

بهترین بازیکنان از سراسر جهان گرد هم آمده اند تا موش های آزمایشگاهی راسل در بازی جدید او باشند، هر اتفاقی ممکن است بیفتد. همه چشمشان به این جایزه است که به آنها فرصتی دوباره برای زندگی می دهد. طمع دوستی را در اختیار خواهد گرفت، متحدان دشمن خواهند شد و با هر حرکتی که در این دنیای ساخته شده پر از دایناسورها انجام می دهید، چیزهای غیرمنتظره به سراغ شما می آیند. فقط یک نفر می تواند پیروز بیاید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Big Hit

6   - IMDB

اتین، بازیگری اغلب بیکار اما دوست داشتنی، یک کارگاه تئاتر را در زندان راه اندازی می کند، جایی که گروه بعید از زندانیان را گرد هم می آورد تا نمایشنامه معروف ساموئل بکت در انتظار گودو را روی صحنه ببرند. وقتی به او اجازه داده میشود که گروه رنگارنگ محکومان را به یک تور بیرون از زندان ببرد، اتین در نهایت این شانس را پیدا میکند که پیشرفت کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Josee, the Tiger and the Fish

7.6   - IMDB

تسونئو با رویای غواصی در خارج از کشور، شغلی برای کمک به خوزی پیدا می کند، هنرمندی که تخیل او را بسیار فراتر از ویلچرش می برد. اما زمانی که جزر و مد بر ضد آنها می چرخد، یکدیگر را به مکان هایی می کشانند که هرگز فکرش را نمی کردند ممکن است، و الهام بخش عشقی مناسب برای یک کتاب داستان هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Whooper Returns

3.7   - IMDB

پس از به ارث بردن خانه خانوادگی خود، چهار خواهر و برادر جدا شده خود را در چنگال تسخیر شیطانی می یابند. وقتی یک غریبه عجیب و غریب از راه می رسد و ادعا می کند که خانه به او واگذار شده است، آنها شروع به تجربه تظاهرات عجیب و غیرقابل توضیح می کنند که اثرات بدی بر همه افراد خانه دارد.