لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Sisterhood of the Traveling Pants

6.5   - IMDB

چهار دوست صمیمی (تیبی، لنا، کارمن و بریجت) که یک شلوار مرموز میخرند که با وجود اندازههای متفاوت به هر کدام از آنها میآید و به هرکسی که آن را میپوشد، احساس شگفتانگیزی میدهد. وقتی با احتمال گذراندن اولین تابستان جدا از هم روبرو می شوند، دوستان تصمیم می گیرند که شلوار را عوض کنند تا هر دختر به نوبه خود از جادو لذت ببرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dreamer

6.8   - IMDB

بن کرین معتقد است که یک اسب مسابقه ای که به شدت آسیب دیده است، سزاوار شانس دیگری است. او و دخترش کِل، مادیان را به فرزندی قبول میکنند و آن را از قربانی شدن مالک نجات میدهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Boudu

5.2   - IMDB

بازسازی مدرن فیلم کلاسیک رنوار. اکس آن پروونس، یک شب بهاری. کریستین لسپینگلت، گالری دار بیش از حد بدهکار، مردی بی خانمان به نام بودو را از آب کانالی که سعی داشت خود را غرق کند نجات می دهد. قهرمانانه به ضررش او را به خانه می آورد، فقط برای چند ساعت... آمدن نامتناسب بودو در بازی اسکیت ها که زندگی کریستین است مانند یک سگ دیوانه عمل می کند...

زیر‌نویس فارسی فیلم Harry Potter And The Goblet Of Fire

7.7   - IMDB

چهارمین سال هری پاتر و دوستان منتظر بزرگترین رویداد است. این جام جهانی کوئیدیچ است، مسابقاتی که هاگوارتز میزبان آن است. به خصوص، در این سال تحصیلی، قهرمان، هری پاتر، عاشق دختری مهربان و زیبا چو چانگ می شود. اما هرگز در هیچ فصلی به نظر نمی رسد همه چیز به حالت عادی بازگردد، به خصوص در دنیای جادو و جادو.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Chronicles of Narnia The Lion the Witch and the Wardrobe

6.9   - IMDB

The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe یک فیلم فانتزی بریتانیایی-آمریکایی محصول 2005 است. داستان چهار کودک است که از طریق کمد لباسی به سرزمین نارنیا سفر می کنند و از سرنوشت خود مطلع می شوند تا با راهنمایی یک شیر عرفانی آن را آزاد کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hitch

6.6   - IMDB

Hitch یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول 2005 است که داستان یک «دکتر قرار ملاقات» حرفهای را روایت میکند که متوجه میشود بازی او بر روی ستوننویس شایعهای که با او کتک میخورد کار نمیکند در حالی که به آخرین مشتریاش کمک میکند تا بانوی خوب رویاهایش را جلب کند.