لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم My Home Is Copacabana

کودکان بی خانمان در محله های فقیر نشین ریو توسط گانگسترهای بی رحم در این درام غم انگیز از پناهگاه های موقت خود بیرون رانده می شوند. بچه ها با براق کردن کفش ها، دزدی و بریدن رشته بادبادک ها زنده می مانند تا بعداً آنها را به دیگران بفروشند. پسری خسته از زندگی در خیابان، خود را به پلیس تسلیم می کند به این امید که در آخرین تلاش ناامیدانه برای زنده ماندن به مدرسه اصلاح شود. این فیلم از کارگردان سرشناس سوئدی آرنه ساکسدورف در جشنواره فیلم کن در سال 1965 ظاهر شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Juliet of the Spirits

7.5   - IMDB

جولیتا میانسال به شوهرش، جورجیو، مشکوک میشود، زمانی که رفتار او به طور فزایندهای مشکوک میشود. یک شب زمانی که جورجیو بین دوستانش رابطه برقرار میکند، جولیتا با ارواح ارتباط برقرار میکند و درباره خودش و گذشته دردناکش بیشتر میآموزد. او کمی شک و تردید، اما کنجکاو، به ملاقات یک عارف می رود که اطلاعات بیشتری به او می دهد - و او را به سمت درک این موضوع سوق می دهد که شوهرش واقعاً فاحشه است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Thunderball (James Bond 007)

6.9   - IMDB

این بار 007 ماموریت بسیار دشواری برای جلوگیری از یک جنگ هسته ای قریب الوقوع دریافت کرد، اما نتایج آن قابل پیش بینی نیست. آیا این خانم می تواند کارش را تمام کند؟ زن زنش چگونه به او آسیب می رساند؟