ژانر دلهره آور زیر نویس فیلم و سریال

ژانر دلهره آور زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر دلهره آور
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر دلهره آور

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Terror on the Prairie

6.4   - IMDB

یک خانواده پیشگام در مقابل یک باند قانون شکن شریر که آنها را در مزرعه تازه ساخته شده خود در دشت مونتانا وحشت می کنند، مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Pacerville

در طول این بیماری همه گیر، معلمی که در آستانه خرابی قرار دارد می شنود که دانش آموزانش در کلاس زوم او را مسخره می کنند و قول انتقام می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hot Seat

3.9   - IMDB

یک هکر سابق مجبور می شود به موسسات بانکی سطح بالا نفوذ کند، مرد دیگری باید سعی کند به ساختمان بمب گذاری شده نفوذ کند تا مرد جوان را از صندلی داغ بلند کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Losing Addison

لس مک کوبین تمام زندگی خود را در سایه برادر دوقلویش آدیسون گذراند. وقتی آدیسون ارتباط روانی آنها را قطع می کند، لس نه تنها برادرش را از دست می دهد بلکه شروع به از دست دادن خود می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark Light

4.4   - IMDB

سانی پیترا قبلا برای واحد جنایی لس آنجلس Occult کار می کرد. سانی خود را در حال تحقیق در مورد یک قتل مرموز در جزیره زیبای ایرلند می بیند و از مجموعه ای از قتل های شیطان پرده می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم #Unknown

5.2   - IMDB

سالها پس از وقوع یک سری قتلهای تصادفی در سال 2017، نویسنده کتاب، مایکل لین ناگهان شروع به دریافت تماسهای ترسناک از ناشناختهها میکند. او به جای تمرکز بر روی صفحه اصلی اولین کتاب موفق خود، دچار وسواس این راز می شود و از کنترل خارج می شود و هر قربانی را که در شبکه یک قاتل سادیست گرفتار می شود، باز می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Woodland Grey

4.3   - IMDB

وقتی مردی که تنها در جنگل زندگی می کند، جان یک زن جوان را نجات می دهد، آنها مجبور می شوند با هم زندگی کنند. هرج و مرج زمانی رخ می دهد که زن کشف وحشتناکی را در جنگل پشت خانه مرد انجام می دهد و چیزی واقعاً ترسناک را آزاد می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Paul Dood's Deadly Lunch Break

5.3   - IMDB

یک کارگر علفهای هرز در یک فروشگاه خیریه قرار است در شوی استعدادیابی ملی برنده شود. اما زمانی که اقدامات 5 فرد خودخواه باعث می شود که او امتحان خود را از دست بدهد، او به دنبال انتقام مرگبار می شود.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری