ژانر غربی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر غربی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر غربی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر غربی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Terror on the Prairie

6.4   - IMDB

یک خانواده پیشگام در مقابل یک باند قانون شکن شریر که آنها را در مزرعه تازه ساخته شده خود در دشت مونتانا وحشت می کنند، مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Murder at Yellowstone City

4.9   - IMDB

بردهای سابق که به شهر یلوستون، مونتانا، شهری متروک سابق که اکنون در حال زوال است، میآید و به دنبال مکانی میگردد که آن را خانه بنامد. در همان روز، یک کاوشگر محلی طلا را کشف می کند - و به قتل می رسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Above Snakes

4.7   - IMDB

کلمن دابز برای انتقام از قاضی که او را محکوم کرده از زندان بازگشته است. چه راهی بهتر از گرفتن انتقام از تنها چیزی که قاضی واقعاً به آن اهمیت می دهد: دخترش. اما آیا واقعاً می تواند به همین راحتی باشد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Kit Carson

6.3   - IMDB

Frontiersman Kit Carson با حملات هندی ها در مسیر کالیفرنیا مبارزه می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم McLintock!

7.1   - IMDB

جورج واشنگتن مکلینتاک که سالخورده، ثروتمند، دامدار و مردی خودساخته است، مجبور میشود با مشکلات شخصی و شغلی متعددی دست و پنجه نرم کند. ظاهراً همه خواهان قطعهای از مزرعه عظیم او هستند، از جمله مردان بلندپایه دولتی، پسران مکلینتاک و بومیان آمریکایی. در حالی که مکلینتاک تلاش میکند تا با دشمنان مختلف خود دستکاری کند، همسرش - که دو سال قبل او را ترک کرده بود - ناگهان باز میگردد. اما او به جورج علاقه ای ندارد. او خواهان حضانت دخترشان است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hostile Territory

4.2   - IMDB

سابق P.O.W. جک کالگرو به دنبال جنگ داخلی بهشت ​​و زمین را نقل مکان می کند تا با فرزندانش متحد شود. پس از بازگشت به خانه، جک متوجه میشود که همسرش به طرز غمانگیزی مرده است و فرزندانش که گمان میرود یتیم هستند، با قطاری که از خطوط دشمن عبور میکند، به اعماق غرب میروند و قصد دارند در خانههای جدید قرار بگیرند. کالگرو و یک سرباز دیگر با گروهی از تیراندازان بومی آمریکایی و یک برده آزاد شده در تلاش برای متوقف کردن قطار هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Desperate Riders

3   - IMDB

پس از اینکه کانزاس رد بیلی جوان را از تیراندازی بازی با ورق نجات میدهد، پسر از رد کمک میخواهد تا از خانوادهاش در برابر تورن یاغی که به تازگی مادر بیلی، کارول را ربوده است، محافظت کند. همانطور که رد و بیلی برای نجات کارول سوار می شوند، با لزلی زیبا و سرسخت برخورد می کنند که توانسته از دست مردان تورن فرار کند. این سه نفر برای توقف عروسی تورن با کارول با اسلحههای آتشین با هم رقابت میکنند - اما آیا او میخواهد نجات پیدا کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Shadow Riders

6.6   - IMDB

تام سلک و سام الیوت پس از بازی در "The Sacketts" دوباره با هم متحد شدند، اما این بار در نقش مک و دال تراوون، در فیلمی بر اساس رمان کلاسیک لوئیس لمور. آنها برادرانی هستند که در پایان جنگ داخلی در دو طرف مقابل یکدیگر را ملاقات می کنند. آنها به خانه میروند تا خانوادهشان را پیدا کنند که نیاز مبرم دارند و خواهر و برادرشان توسط مهاجمان بیرحم ربوده شدهاند. آنها برای نجات خانواده خود به راه افتادند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری