ژانر غربی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر غربی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر غربی
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر غربی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Skin Game

7   - IMDB

کوئینسی درو و جیسون اورورک، یک جفت دوست و کلاهبردار - اولی سفیدپوست، دومی یک سیاه پوست آزاد متولد شمال - از شهری به شهر دیگر در غرب آمریکا قبل از جنگ داخلی سفر می کنند. در کلاهبرداری خود، کوئینسی جیسون را به بردگی می فروشد، او را آزاد می کند و هر دو به شهر بعدی مکنده ها می روند. . . تا زمانی که یک کلاهبردار اشتباه، جیسون را به خطر واقعی می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Old Henry

7.2   - IMDB

یک کشاورز بیوه و پسرش با احتیاط مردی مرموز و مجروح را با یک کیف پول نقد می گیرند. هنگامی که گروهی از مردانی که ادعا می کنند قانون هستند برای پول می آیند، کشاورز باید تصمیم بگیرد که به چه کسی اعتماد کند. کشاورز با دفاع از محاصره خانه خود، استعداد خود را در تیراندازی با اسلحه نشان می دهد که هر کسی را که هویت واقعی او را زیر سوال می برد شگفت زده می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rose Hill

6.4   - IMDB

چهار پسر یتیمی که از قانون فرار می کنند در نیویورک با نوزادی در کالسکه برخورد می کنند. آنها تصمیم می گیرند به غرب بروند و نوزادی را که نام مری رز را می گذارند با خود ببرند. در نهایت آنها یک مزرعه راه اندازی کردند که نام آن را رز هیل گذاشتند. مری رز بزرگ می شود و تبدیل به یک زن زیبا می شود و با مردی درگیر می شود که یکی از برادرانش را می کشد. سپس برادرانش به او توضیح می دهند که او را در نیویورک پیدا کرده اند و او برای یافتن خانواده واقعی خود برمی گردد. در طول این مدت رز هیل از هم می پاشد زیرا برادر بزرگترش بیمار شده و دو برادر دیگرش راه خود را رفته اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Naked Spur

7.3   - IMDB

هوارد کمپ مدت زیادی است که قاتل بن واندرگروات را ردیابی می کند. در راکی ​​کلرادو، او با جسی تیت جستجوگر و روی اندرسون سرباز سابق اتحادیه متحد می شود. با اینکه فکر می کنند کمپ یک کلانتر است، آنها موافقت می کنند با هزینه اندکی کمک کنند. هنگامی که آنها Vandergroat را می گیرند، او به آنها می گوید که کمپ به دنبال جایزه 5000 دلاری است. پس از تقاضای سهام برابر، اتحاد ناآرام به سمت کانزاس می رود زیرا واندرگروت سعی می کند آنها را علیه یکدیگر قرار دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Righteous Blood

3.9   - IMDB

تفنگ یاغی اجیر جریکو (با بازی مایکل پاره) زمانی که خود را در موقعیتی گرفتار میبیند که زندگی، دیدگاهها و باورهایش را برای همیشه تغییر میدهد، در حال فرار از قانون است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Honor Among Thieves

4.9   - IMDB

پس از مجروح شدن در جنگ، یک کهنه سرباز جنگ داخلی به خانه به تگزاس باز می گردد تا متوجه شود که اکنون در یک نبرد جدید ثبت نام کرده است. یکی برای زندگیش.::برت بنتمن

زیر‌نویس فارسی فیلم Skinwalker

3.3   - IMDB

پس از غارت یک محل دفن بومیان آمریکا، یک شکارچی اسکینوکر افسانه ای، یک شیطان در حال تغییر شکل، را به دنیایی بی خبر رها می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Guide to Gunfighters of the Wild West

4.3   - IMDB

بخشی از 12 فیلم سینمایی وسترن که در 12 ماه در سال 2020 ساخته می شوند: این فیلم داستان تیت باتلر را روایت می کند، مردی که به طور تصادفی پس از یک چنین دوئل به عنوان یک تفنگچی شهرت پیدا می کند و از آن پس باید با تفنگداران مختلفی که سعی در ساختن آن دارند روبرو شود. با به چالش کشیدن او، در حالی که سعی می کنند از این زندگی وحشی برای دختری که دوستش دارد، بگریزند.::TM

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری