ژانر غربی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر غربی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر غربی
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر غربی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم No Name and Dynamite Davenport

5.4   - IMDB

خط بین آدم های خوب و آدم های بد از بین می رود زیرا شکارچیان بی رحم No Name و Dynamite Davenport راه خود را در غرب وحشی شلیک می کنند و جوایز جمع آوری می کنند و دشمنان بیشتری نسبت به دوستان پیدا می کنند. با وجود غرفه یاغی جان ویلکس در حال فرار و طلاهای پنهان شده در تپه ها، عدالت باید اجرا شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Tale of Two Guns

3.8   - IMDB

در غرب بی قانون، کابوی ها، برادری بدنام از قاتلان و دزدان، با مشت های وحشیانه و اسلحه های سریع بر این سرزمین سلطنت می کردند. سرنوشت بالاخره به آنها رسید و حالا این باند بی رحم فقط یک عضو زنده دارد. زمانی که یک اسلحهگر نایب برای شکار آخرین کابوی تماس میگیرد، تعقیب و گریز ادامه دارد و گلولهها به پرواز در میآیند و تنها یکی از این مردان سرسخت میتواند زنده بماند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Badland Doves

2.1   - IMDB

در دنبالهای برای جستجوی عدالت برای قتل توسط مردی که کل شهر از آن محافظت میکند، این دختران برای انتقام بیرون آمدهاند و آماده مبارزه هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Last Shoot Out

3   - IMDB

بلافاصله پس از اینکه یک تازه ازدواج کرده متوجه می شود که شوهرش پدرش را به ضرب گلوله کشته است، از ترس از مزرعه کالاهان فرار می کند. او توسط مرد مسلحی که از او در یک پاسگاه دورافتاده محافظت میکند، نجات مییابد، زیرا او از تلاشهای شوهرش برای پس گرفتن عروسش جلوگیری میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Woman Who Robbed the Stagecoach

3.9   - IMDB

داستان واقعی پرل هارت، یک زن یاغی را روایت می کند که در آغاز قرن به دلیل سرقت از یک کالسکه و فرار از زندان آریزونا به شهرت رسید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lost Outlaw

3.3   - IMDB

یک کمپ استخراج طلا در چین توسط گروهی از قانون شکنان اداره می شود. یکی از قانون شکنان پس از ملاقات با زن رویاهایش باید اخلاق خود را زیر سوال ببرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Harder They Fall

6.5   - IMDB

نت لاو یاغی که به قصد انتقام شلیک میکند، با گروهش زین میکند تا دشمن روفوس باک، یک رئیس جنایتکار بیرحم را که به تازگی از زندان بیرون آمده است، نابود کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Texas

3.4   - IMDB

دو ویرجینیایی در تگزاس به سمت زندگی جدیدی میروند که شاهد نگهداشتن یک کالسکه هستند. آنها تصمیم می گیرند از دزدان غارت کنند و با غارت ها از بین بروند. آنها برای فرار از یک موقعیت، از هم جدا می شوند و برای مدت طولانی دیگر همدیگر را نمی بینند. هنگامی که آنها دوباره ملاقات می کنند، خود را در طرف های مختلف قانون می بینند. این منجر به بیگانگی فزاینده این دو مرد می شود که زمانی خود را برادر می دانستند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری