لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Best Worst Movie

7.2   - IMDB

نگاهی به ساخت فیلم ترول 2 (1990) و سفر آن از تاج گذاری به عنوان "بدترین فیلم تمام دوران" به یک کلاسیک مذهبی گرامی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Storage

5.6   - IMDB

مرد جوانی که در یک انبار زیرزمینی شهر کار می کند، شواهدی از یک قتل را کشف می کند و عهد می بندد که قاتل را به دست عدالت بسپارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sophie's Revenge

5.9   - IMDB

سوفی، نویسنده کمیک استریپ، که تنها دو ماه قبل از عروسی آنها توسط نامزدش کنار گذاشته شده، نقشه مفصلی برای بازگرداندن جف خود و تنبیه ستاره سینما، جوآنا، که او را اغوا کرده است، طراحی می کند. او خودش را شریک زندگی میبیند، گوردون، یکی از معشوق سابق جوآنا. این دو با کمک دو دوست صمیمی سوفی، لوسی و لیلی، در یک ماجراجویی کمدی پر از خنده و اشک شروع میکنند. در آستانه موفقیت خود، سوفی ناگهان مجبور شد بین جف پشیمان و گوردون که عاشق او شده یکی را انتخاب کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Los Bandoleros

5.7   - IMDB

این فیلم داستان اصلی شخصیت ها و اتفاقاتی است که منجر به سرقت کامیون های نفتی در Fast & خشمگین.

زیر‌نویس فارسی فیلم Henri-Georges Clouzot's Inferno

7.4   - IMDB

در سال 1964، تولید L%27Enfer توسط هنری-جورج کلوزو متوقف شد. علیرغم انتظارات زیاد، حمایت استودیوهای بزرگ و بودجه نامحدود، پس از سه هفته تولید شکست خورد. این مستند، راشهای اصلی اکسپرسیونیستی باورنکردنی Inferno، تستهای صفحه نمایش، و فیلمهای در محل را ارائه میکند، در حالی که دیدگاه اصلی کلوزوت را بازسازی میکند، و تلاشهای ناگوار را از طریق مصاحبه، نمایش صحنههای بدون فیلم و یادداشتهای خود کلوزوت روشن میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم OSS 117: Lost in Rio

6.8   - IMDB

مامور فوق سری فرانسوی، هوبرت بونیسور د لا باث، به ریو فرستاده می شود تا از یک نازی در حال اجرا میکروفیلم بخرد. برای انجام این کار، او باید با سرویس های مخفی موساد همکاری کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harry Potter And The Half-Blood Prince

7.6   - IMDB

این فصل حدود ششمین سال حضور هری در هاگوارتز است. اولین چیز این است که به یک پروفسور جدید به نام هوراس اسلاگهورن خوش آمد بگوییم که چیزهای شگفت انگیز زیادی در مورد سم به هری می آموزد. در فیلم، اسلاگهورن به هری یک کتاب پاره پاره میدهد که متعلق به شاهزاده دورگه است که در حاشیه هر صفحه یادداشتهای خطنویسی زیادی با نکاتی برای کمک به پیشرفت هری در جادو دارد. یک چیز دیگر این است که دامبلدور کلاسی را برای هری باز می کند و حتی به هری نشان می دهد که خاطرات راز تاریک ولدمورت در گذشته را مشاهده می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Pink Panther 2

5.6   - IMDB

پلنگ صورتی 2 یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول 2009 است که داستان Insp. ژاک کلوزو با گروهی از کارآگاهان بینالمللی که به اندازه او بداخلاق هستند، متحد میشود. ماموریت آنها: متوقف کردن یک دزد جهانگرد که در سرقت آثار تاریخی تخصص دارد.