ژانر وحشت زیر نویس فیلم و سریال

ژانر وحشت زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر وحشت
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر وحشت

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Passenger

7.5   - IMDB

چهار نفری که در یک ون در حال حرکت بودند با یک زن تنها در حالی که او در تاریکی در جاده ای روستایی در حال قدم زدن است، برخورد می کنند. پس از بارگیری او در وسیله نقلیه تا او را به نزدیکترین بیمارستان ببرند، متوجه می شوند که او رفتار نسبتاً عجیبی دارد. سرنشینان ون به زودی متوجه می شوند که زمان مبارزه برای جان خود فرا رسیده است و با هم بر روی یک قانون بسیار ساده توافق می کنند: "کنار او ننشین".

زیر‌نویس فارسی فیلم #Unknown

5.2   - IMDB

سالها پس از وقوع یک سری قتلهای تصادفی در سال 2017، نویسنده کتاب، مایکل لین ناگهان شروع به دریافت تماسهای ترسناک از ناشناختهها میکند. او به جای تمرکز بر روی صفحه اصلی اولین کتاب موفق خود، دچار وسواس این راز می شود و از کنترل خارج می شود و هر قربانی را که در شبکه یک قاتل سادیست گرفتار می شود، باز می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Woodland Grey

4.3   - IMDB

وقتی مردی که تنها در جنگل زندگی می کند، جان یک زن جوان را نجات می دهد، آنها مجبور می شوند با هم زندگی کنند. هرج و مرج زمانی رخ می دهد که زن کشف وحشتناکی را در جنگل پشت خانه مرد انجام می دهد و چیزی واقعاً ترسناک را آزاد می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Revealer

4.5   - IMDB

تنش ها زمانی بالا می گیرد که یک رقصنده و معترض مذهبی در یک غرفه نمایشی به دام افتاده اند و باید برای زنده ماندن از آخرالزمان در شیکاگوی 1980 گرد هم آیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Righteous

5.7   - IMDB

پس از اینکه یک مرد غریبه مرموز از او و همسرش دیدن می کند، یک مرد سنگین خشم خدای انتقامجو را احساس می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harmony

5.5   - IMDB

سوفیا، یک سرباز مجروح، مشکوک است که مرکز پزشکی که ارتش او را در آن قرار داده است، واقعاً برای بهبودی او نیست، بلکه چیزی بسیار بدتر است. این مرکز با نام رمز هارمونی در واقع یک برنامه دولتی برای ایجاد تله پاتی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gatlopp

5.8   - IMDB

چهار دوست پس از یک دهه غیبت برای یک شب نوستالژیک سرگرم کننده و بازی دور هم جمع می شوند، که چرخشی تاریک به خود می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Zero Avenue

3.4   - IMDB

یک نرد تنها در روز تولدش یک سلطه گر را استخدام می کند و مجموعه ای از نقش آفرینی ها را راه اندازی می کند که او را متقاعد می کند که مادرش تناسخ یافته است... و او سزاوار انتقام است. ZERO AVENUE ترکیبی بی نظیر از کمدی پوچ و فولکلور-ترسناک است.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری