ژانر وحشت زیر نویس فیلم و سریال

ژانر وحشت زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر وحشت
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر وحشت

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The House in Between 2

5.1   - IMDB

پس از اینکه آلیس جکسون به دلیل یک تجربه عمیق ماوراء الطبیعه، خانه خود را ترک کرد، استیو گونسالوز، محقق مشهور ماوراء الطبیعه، این پرونده را بر عهده می گیرد و این ماموریت شخصی خود را برای کمک به آلیس در مواجهه با ترس های خود به منظور بازگشت به خانه اش بر عهده می گیرد. این فیلم دنبالهای است که مورد انتظار برای مستند موفق The House in Between است. قسمت دوم، ادامه، نگاهی دقیق به یکی از جن زده ترین خانه های آمریکا و مبارزات واقعی آلیس جکسون و تیمی را نشان می دهد که برای کمک به آلیس برای بازگشت به خانه اش تلاش می کنند. علم و ماوراء الطبیعه گرد هم می آیند و یکی از کامل ترین تحقیقات ماوراء الطبیعه را که تاکنون ثبت شده است، به ارمغان می آورند. چه کسی یا چه چیزی در خانه آلیس غرق شده است؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Bad Blood

7.5   - IMDB

یک مددکار اجتماعی یک پسر بی خانمان را تحت مراقبت خود می گیرد، بدون اینکه شک کند که او یک خون آشام است. با نزدیکتر شدن به او، تشنگی او برای خون انسان افزایش مییابد و برای محافظت از او، باید به فریب کشتن بعدی او کمک کند تا هوسهایش را برآورده کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم American Carnage

پس از صدور فرمان اجرایی برای دستگیری فرزندان مهاجران غیرقانونی توسط فرماندار، به جوانان بازداشت شده فرصتی داده می شود تا با داوطلب شدن برای مراقبت از سالمندان، از اتهامات خود کناره گیری کنند. با این حال، هنگامی که وارد مرکز مراقبت از سالمندان میشوند، رازهای پیچیدهتری از آنچه که تصور میکردند کشف میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Black Phone

7.3   - IMDB

فینی شاو، یک پسر 13 ساله خجالتی اما باهوش، توسط یک قاتل سادیست ربوده شده و در زیرزمینی عایق صدا که در آن جیغ زدن فایده چندانی ندارد، به دام افتاده است. وقتی یک تلفن قطع شده روی دیوار شروع به زنگ زدن می کند، فینی متوجه می شود که می تواند صدای قربانیان قبلی قاتل را بشنود. و آنها تمام تلاش خود را میکنند که مطمئن شوند آنچه برایشان اتفاق افتاده برای فینی رخ نمیدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mid-Century

3.4   - IMDB

تعطیلات آخر هفته زن و شوهری در یک خانه تعطیلات مدرن در اواسط قرن، زمانی مرگبار میشود که شوهر متوجه میشود صاحبش یک بیمار روانی است که حیاط خلوتی از اسرار و طرحهای مدفون روی همسرش دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mad God

6.8   - IMDB

قاتل را از طریق دنیایی ممنوع از روحهای شکنجهشده، پناهگاههای فرسوده و هیولاهای بدبختی که از ابتداییترین وحشتهای ضمیر ناخودآگاه ساخته شدهاند، دنبال کنید. تمام مجموعهها، موجودات و مجسمههای موجود در این شاهکار ترسناک با دست ساخته شده و با استفاده از تکنیکهای استاپ موشن سنتی متحرک شدهاند. MAD GOD یک کار عاشقانه است، گواهی بر قدرت خلاقیت و ادای احترام به هنر جاودانه انیمیشن استاپ موشن. چشمانت را آماده کن روحت را آماده کن برای ملاقات با سازنده خود آماده شوید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Watcher

6.3   - IMDB

در حالی که یک قاتل زنجیره ای شهر را تعقیب می کند، جولیا - بازیگر جوانی که به تازگی با شوهرش به شهر نقل مکان کرده است - متوجه یک غریبه مرموز می شود که او را از آن طرف خیابان تماشا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stanley

6.6   - IMDB

تیم اوچوپی، یک هندی سمینول شوکه شده به تازگی از تور ویتنام بازگشته است. او در اعماق اورگلیدز با مار حیوان خانگی خود استنلی زندگی آرامی دارد. پس از بازگشت متوجه می شود که پدرش فوت کرده است. زمانی که تیم میفهمد چگونه کشته شده است، به استنلی و فرزندانش اجازه میدهد افرادی را که به او اشتباه کردهاند رها کنند و به اوج هیجانانگیزی منجر شود.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری