لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Moses

در این داستان عهد عتیق که عاشقانه روایت می شود، خدا از یک مرد معمولی خواسته می شود تا غیرممکن را انجام دهد. هنگامی که فرعون مصر شروع به سفت کردن طناب بر بردگان یهودی خود می کند، موسی (بن کینگزلی) آنها را به سوی آزادی هدایت می کند. فیلیپ استون، آنتونی هیگینز، آنتون لسر و آنیتا زاگاریا در این قسمت برنده جایزه از مجموعه "بزرگترین داستان های کتاب مقدس" TNT به کارگردانی راجر یانگ حضور دارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Joseph

8   - IMDB

داستان کتاب مقدس یوسف، که توسط برادرانش که به توانایی های پیامبری او در تجزیه و تحلیل رویاها حسادت می کردند و مورد علاقه پدرانشان بود، به بردگی فروخته شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Amanda & the Alien

4.6   - IMDB

آماندا، کارمند یک فروشگاه لباس مجلل، زندگی نسبتاً تنهایی و غیرقابل توجهی دارد. همه اینها زمانی تغییر می کند که یک بیگانه که در یک تاسیسات نظامی مخفی نگهداری می شود، با تصاحب جسد یکی از کارمندان پایگاه فرار می کند. آماندا بیگانه فراری را پیدا می کند و تصمیم می گیرد به او کمک کند تا از دست ماموران دولتی که در تعقیب او هستند پنهان شود، کاری به ظاهر آسان، زیرا بیگانه باید هر چند روز یک بار بدن میزبان را عوض کند. آیا او می تواند به همراه جدیدش کمک کند تا یک فرار تمیز داشته باشد؟