ژانر کمدی (تلویزیونی) زیر نویس فیلم و سریال

ژانر کمدی (تلویزیونی) زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی (تلویزیونی)
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی (تلویزیونی)

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال The Big Bang Theory - Season 8

8.2   - IMDB

The Big Bang Theory - فصل 8 حول محور لئونارد و شلدون می چرخد: دو پسر که با هم در یک آپارتمان زندگی می کنند. لئونارد، شلدون و دوستانشان که هرکدام شخصیت متفاوتی دارند اما یک چیز مشترک دارند این است که همه آنها دانشمندان با استعدادی بودند.

زیر‌نویس فارسی سریال Brooklyn Nine-nine - Season 2

8.4   - IMDB

در آغاز فصل 2 بروکلین نه و نه، جیک پرالتا پیروزمندانه از ماموریت مخفی خود با FBI بازگشت. بعداً، دوستی بین جیک و بویل پس از یک بازی طولانی مدت مورد آزمایش قرار می گیرد و جیک پس از یک جدایی سخت با آشفتگی عاطفی روبرو می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Modern Family - Season 6

8.5   - IMDB

فصل 6 در مورد 3 خانواده که با هم مرتبط شده اند صحبت می کند. این فیلم حول محور زندگی، تضادها و درگیری های عادی در هر خانواده و اعضای 3 خانواده در نگاهی ملایم و خنده دار می چرخد ​​اما همچنان عمیق و ظریف است.

زیر‌نویس فارسی سریال Two And A Half Men - Season 12

7.1   - IMDB

در سریال Two and a Half Men، چارلی شین نقش چارلی هارپر را بازی می کند: نوشتن موسیقی برای کودکان که کارش زیاد نیست، اما درآمد زیادی دارد. او ثروتمند، خوش تیپ، مجرد، زن زنی است که بی خیال زندگی می کند. چارلی همیشه برادر کوچکترش را مورد آزار و اذیت قرار می دهد - آلن نسخه ای متضاد از او. این فیلم عمدتاً به پسرها توصیه هایی در مورد عشق می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Young And Hungry - Season 1

7.3   - IMDB

محتوای فصل اول Young And Hungry درباره جاش است، کارآفرین جوانی که تصمیم گرفت یک وبلاگ نویس متخصص در زمینه غذا به نام گابی را به عنوان رئیس خود استخدام کند. با وجود همه چیز، گابی برای اینکه بتواند این شغل جدید را درک کند، تمام مهارت های خود را به جاش و دستیارش الیوت نشان داده است. این فیلم بر اساس زندگی واقعی یک وبلاگ نویس غذا در سانفرانسیسکو - گابی مسکوویتز ساخته شده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Hannah Montana - Season 1

هانا مونتانا یک سریال کمدی کمدی آمریکایی است که از کانال دیزنی پخش شد. این فیلم در مورد دختر مدرسه ای است که زندگی دوگانه ای دارد. در روز، مایلی استوارت (با بازی مایلی سایرس) یک دختر معمولی است، در شب او سوپراستار مشهور پاپ هانا مونتانا است و هیچ کس این راز را به جز خانواده و چند تن از بهترین دوستانش نمی داند.

زیر‌نویس فارسی سریال Hannah Montana - Season 2

فصل 2 "هانا مونتانا" با دعوای مایلی و لیلی پس از اینکه لیلی مایلی را در یک بازی پرچم-فوتبال در کلاس بدنسازی انتخاب نکرد، آغاز می شود. الیور که از رفتار آنها آزرده خاطر شده است، درست قبل از نمایش جایزه بزرگ هانا، آنها را با دستبند می بندد. رابی از گفتن چند بار یک چیز به جکسون خسته می شود، بنابراین او با جکسون رفتاری بی صدا نشان می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Hannah Montana - Season 3

متفاوت از دو فصل قبل، فصل 3 هانا مونتانا بیشتر بر نحوه رشد شخصیت ها متمرکز است. مایلی از رانندگی درآمد کسب می کند و حساب بانکی خود را می گیرد در حالی که هانا ظاهر جدیدی پیدا کرده است.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری