لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال American Dad! - Season 9

7.4   - IMDB

در فصل نهم داستان انیمیشن استن اسمیت، پدر آمریکایی، جف در یک سفینه فضایی بیگانه گیر افتاده و کلاوس نیز بدن انسان خود را پیدا می کند. راجر ناپدری استن می شود و هیلی به عنوان خواننده بار برای راجر شغل می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Family Guy - Season 12

8.2   - IMDB

Family Guy یک بار در سال 2000 و در سال 2002 کنسل شد، اما به دلیل تعداد فروش دی وی دی و افزایش تعداد بازدید در Cartoon Networks Adult Swim باعث شد فاکس به نمایش آن در سال 2005 ادامه دهد. این تنها نمایشی است که با تعداد دی وی دی های فروخته شده ذخیره شده است. .

زیر‌نویس فارسی سریال The Simpsons - Season 25

8.7   - IMDB

در این فصل، The Simpsons سه جایزه Primetime Emmy را دریافت کرد، با یک جایزه Primetime Emmy برای اجرای صدای شخصیت به هری شیرر، که آخرین عضو بازیگران اصلی بود که این جایزه را دریافت کرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Shameless - Season 2

8.6   - IMDB

فیلمهای هنوز تاثیرگذار، هنوز هم شوخیهای سرگرمکننده از خانوادهای که با استفاده از هر پنی به دست آمده با زندگی دست و پنجه نرم میکنند. هنوز هم آدم های یک سال پیش ... همه برمی گردند و داستان قبلی خود را در فیلم ادامه می دهند که تابستان به گالاگر می رسد!

زیر‌نویس فارسی سریال Arrow - Season 1

7.5   - IMDB

پس از یک کشتی غرق شده جدی، الیور کویین - میلیاردر و همچنین پلی بوی استارلینگ ناپدید شد و هیچ امیدی برای زنده ماندن وجود نداشت. پنج سال بعد، او به خانه بازگشت، همه اقوام نمی توانند متوجه شوند که الیور تغییر قدرتمندی در درون داشته است، اما برای مادرش - مویرا. روز، اولیور نقش پیرمرد خود را بازی می کند - مردی ثروتمند و بی عاطفه، که همیشه توسط یک راننده اختصاصی به عنوان محافظ شخصی دنبال می شود - جان دیگل و دوست دخترش لورل لنس. هنگامی که شب فرا می رسد، استارلینگ یک پیام آور از قانون شکنان عدالت ظاهر شد - پیکان سبز.

زیر‌نویس فارسی سریال Game Of Thrones - Season 1

9.2   - IMDB

این فیلم داستان هفت قبیله را روایت میکند که برای تسلط بر سرزمین افسانهای وستروس مبارزه میکنند. در این فیلم، خانه های قبیله غالب استارک، لنیستر، باراتیون و. پادشاه وستروس، رابرت باراتیون، از دوست قدیمیاش ادارد میخواهد که مقام عالی لرد استارک باشد، ادارد با اکراه فرمان را برای کشف حقیقت پشت سر میپذیرد. در همین حال، خانواده ملکه، لنیسترها، شاید در فکر ترفندی برای سلب قدرت هستند. در طرف دیگر دریا، آخرین عضو قبیله که سلطه سابق خلع شده است، تارگرین ها، نیز برنامه هایی برای بازپس گیری تاج و تخت ترتیب می دهند. همچنین در قطب شمال، سایه سفید - شیاطین سرمایه آنقدر در خواب هستند، اکنون بیدار هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال 2 Broke Girls - Season 1

6.6   - IMDB

این فیلم حول محور زندگی دو دختر جوان و کارولین چانینگ مکس بلک می باشد. یک خانم پولدار، قدبلند، بلوند، با استعدادهای تجاری باید با اکراه با یک کولی، موهای درشت، کوتاه، سیاه اما یک نانوایی با استعداد زندگی کند. زندگی آنها چگونه خواهد بود وقتی که هم ظاهر و هم شخصیت مخالف باشند؟ همه چیز در 2 Broke Girls فاش خواهد شد…

زیر‌نویس فارسی سریال Once Upon A Time - Season 2

7.7   - IMDB

روزی روزگاری - فصل 2 یک افسانه در زمان مدرن را ادامه می دهد. نفرین در دنیای واقعی و دنیای پریان شکسته شده است، اما دوباره با والدینش متحد شد. اما رامپلستیلتسکین از رجینا میخواهد تا بهای گناهانش را بپردازد، بنابراین او سولیتر را احضار میکند تا روح رجینا را نابود کند. جالب اینجاست که هیولا به شهر حمله می کند و اما و والدینش مجبور بودند به رجینا کمک کنند. آنها از کلاه جادویی برای باز کردن درب بین دو جهان و خلاص شدن از شر هیولا به دنیای پریان استفاده می کنند. به طور غیر منتظره ای، اما و مادرش در آن دروازه مکیده می شوند... ماجراجویی جدید آغاز می شود!