لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Marvel's Agents Of Shield - Season 1

7.5   - IMDB

Marvel%27s Agents Of Shield - Season 1 درباره شخصیت فیل کولسون و تیمش از S.H.I.E.L.D است. عوامل آنها مسئول بررسی موارد عجیب و غریب و ناشناس در سراسر جهان و محافظت از بشریت در برابر موارد غیرقابل پیش بینی هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Arrow - Season 3

7.5   - IMDB

در افتتاحیه فصل 3، The Arrow اکنون برای شهروندان Starling یک قهرمان است، زیرا جرم و جنایت در حال حاضر کاهش یافته است، مردم زندگی امن تری دارند. با این حال، مدت کوتاهی پس از موفقیت او، یک شرور مرگبار دوباره در استارلینگ ظاهر می شود و به الیور می فهمد که او هرگز نمی تواند مثل قبل الیور کوئین باشد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Flash - Season 1

7.6   - IMDB

بری آلن نه ماه پس از برخورد صاعقه از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که توانایی خاصی دارد: سرعت دادن به بدن و حرکت فوق العاده سریع. از آن زمان، اسطوره قهرمان فلش آغاز شد.

زیر‌نویس فارسی سریال Once Upon A Time - Season 4

7.7   - IMDB

فصل چهارم سریال روزی روزگاری که به دو قسمت تقسیم شده است یک داستان جدید است. عناصر ترکیبی از Frozen زمانی آشکار شد که رویدادهای سفر در زمان فصل قبل منجر به ورود تصادفی السا از جنگل طلسم شده گذشته به استوری بروک امروزی شد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Big Bang Theory - Season 8

8.2   - IMDB

The Big Bang Theory - فصل 8 حول محور لئونارد و شلدون می چرخد: دو پسر که با هم در یک آپارتمان زندگی می کنند. لئونارد، شلدون و دوستانشان که هرکدام شخصیت متفاوتی دارند اما یک چیز مشترک دارند این است که همه آنها دانشمندان با استعدادی بودند.

زیر‌نویس فارسی سریال Grimm - Season 4

7.8   - IMDB

در گریم - فصل 4، داستان های برادران گریم دیگر افسانه نیستند. در این فیلم بازرس نیک بورکهارت از نوادگان آنهاست. موارد عجیب و غریب اتفاق افتاد و او را مجبور به تحقیق و کشف قدرت های مافوق بشری کرد که هنوز در اطراف او وجود دارد. از آن زمان، زندگی او به یک نقطه عطف جدید تبدیل می شود، یک چرخش خطرناک و غیرمنتظره!

زیر‌نویس فارسی سریال Brooklyn Nine-nine - Season 2

8.4   - IMDB

در آغاز فصل 2 بروکلین نه و نه، جیک پرالتا پیروزمندانه از ماموریت مخفی خود با FBI بازگشت. بعداً، دوستی بین جیک و بویل پس از یک بازی طولانی مدت مورد آزمایش قرار می گیرد و جیک پس از یک جدایی سخت با آشفتگی عاطفی روبرو می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال American Horror Story - Season 4

8.1   - IMDB

داستان ترسناک آمریکایی (فصل 4) در مشتری، فلوریدا، 1952 اتفاق می افتد. این فصل بر یکی از معدود سیرک های باقی مانده در آن لحظه تمرکز دارد و اعضای سیرک می توانند برای حفظ خانه خود هر کاری انجام دهند. این فیلم عمدتاً در مورد درگیری بین نیروهای عرفانی است…