ژانر اسطوره ای زیر نویس فیلم و سریال

ژانر اسطوره ای زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر اسطوره ای
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر اسطوره ای

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Once Upon A Time - Season 1

7.7   - IMDB

در روز عروسی سفید برفی و شاهزاده، ملکه شیطان شرکت کرد و نفرین تاریکی را حمل کرد. پس از بارداری، سفید برفی به شدت نگران است و با رامپلستیلتسکین - یک پیامبر - ملاقات می کند. او گفت که فاجعه به خانوادهاش میرسد، اما دختر متولد نشدهاش اما در ۲۸ سالگی برمیگردد تا نفرین را بشکند…

زیر‌نویس فارسی سریال Once Upon A Time - Season 2

7.7   - IMDB

روزی روزگاری - فصل 2 یک افسانه در زمان مدرن را ادامه می دهد. نفرین در دنیای واقعی و دنیای پریان شکسته شده است، اما دوباره با والدینش متحد شد. اما رامپلستیلتسکین از رجینا میخواهد تا بهای گناهانش را بپردازد، بنابراین او سولیتر را احضار میکند تا روح رجینا را نابود کند. جالب اینجاست که هیولا به شهر حمله می کند و اما و والدینش مجبور بودند به رجینا کمک کنند. آنها از کلاه جادویی برای باز کردن درب بین دو جهان و خلاص شدن از شر هیولا به دنیای پریان استفاده می کنند. به طور غیر منتظره ای، اما و مادرش در آن دروازه مکیده می شوند... ماجراجویی جدید آغاز می شود!

زیر‌نویس فارسی سریال Once Upon A Time - Season 3

7.7   - IMDB

روزی روزگاری 3 با داستان هنری شروع می شود. در حالی که هنری تلاش می کند از دست پیتر پن فرار کند، مردم برای نجات او راهی نورلند هستند. این شروع تلاش برای کشف سرنوشت هنری و اما است. با تماشای فیلم خواهید دید که در سرزمین فانتزی جادویی چه چیزی در انتظار مردم است؟ و چه اتفاقی برای شهر Storybrooke خواهد افتاد وقتی آنها به Neverland بروند؟

زیر‌نویس فارسی سریال Game Of Thrones - Season 4

9.2   - IMDB

مبارزه خستگی ناپذیر هفت خانواده برای تسلط بر وستروس - سرزمین افسانه ای در فصل 4 ادامه می یابد. یک دسیسه سیاسی جدید ظاهر می شود و جناح های بازمانده نه تنها با دشمن بیرونی بلکه در داخل نیز مبارزه می کنند. لنیستر پس از شکست دادن همه تهدیدها پیروز می شود، اگرچه وستروس تحت کنترل لنیستر است، هنوز دو جناح مخالف آنها هستند: گریجوی و باراتیون! این بار، قدرت ماوراء طبیعی در حال قیام است: ارتش وایت واکرها از شمال پادشاهی سرازیر شده است، جادوگر روژ با جادوی سیاه خود قوی تر می شود، 3 اژدهای شاهزاده خانم دنریس تارگرین نیز رشد می کنند و به یک نیروی اصلی در این مبارزه تبدیل می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harry Potter And The Sorcerer's Stone

7.6   - IMDB

هری پاتر، پسری که هر دو پدر و مادرش یتیم شده اند و عمه و عمو زیر پله ها زندگی می کنند. او نه می دانست که به محض تولد به طور معجزه آسایی از مرگ فرار کرده است و نه از خون جادوگر خود اطلاع داشت. زندگی هری ناگهان تغییر میکند وقتی هاگرید، محافظ هاگوارتز میآید تا او را به دنیای جادوگر ببرد... دنیای جدیدی به روی هری باز میشود، چیزهای هیجانانگیز و خطرناکی وجود دارد، آدمهای خوب و بد...

زیر‌نویس فارسی فیلم Harry Potter And The Chamber Of Secrets

7.4   - IMDB

اگرچه جن دابی مانع از بازگشت هری پورتر به هاگوارتز شده بود، اما او هنوز وارد سال دوم اینجا شد. به طرز عجیبی صدای عجیبی را شنید که هیچکس نشنید. اتاق اسرار دوباره در هاگوارتز باز شد و چندین دانشجو به طرز مرموزی مردند. دانشآموزان برای هری ترس و بیگانه هستند زیرا گمان میرود که او مقصر باشد تا زمانی که هرمیون در خطر است. هری و رون تصمیم می گیرند وارد بازی شوند و هری به طور تصادفی دفتر خاطرات فکری را برداشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban

7.9   - IMDB

تابستان گذشته قبل از اینکه هری دانشجوی سال سوم هاگوارتز شود، در حالی که عصبانی بود کاملاً از کنترل خارج شده بود، هری این جادو را روی عمه مزاحم خود انجام داد و او با شوالیه اتوبوس از خانه فرار کرد. در آنجا، او از سیریوس بلک، جادوگری که از آزکابان فرار کرد، شنید. اما هری انتظار ندارد که هدف سیریوس بلک شکار او باشد... آیا هری ابتدا آزکابان را پیدا خواهد کرد یا آن جادوگر او را ردیابی و انتقام خواهد گرفت؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Harry Potter And The Goblet Of Fire

7.7   - IMDB

چهارمین سال هری پاتر و دوستان منتظر بزرگترین رویداد است. این جام جهانی کوئیدیچ است، مسابقاتی که هاگوارتز میزبان آن است. به خصوص، در این سال تحصیلی، قهرمان، هری پاتر، عاشق دختری مهربان و زیبا چو چانگ می شود. اما هرگز در هیچ فصلی به نظر نمی رسد همه چیز به حالت عادی بازگردد، به خصوص در دنیای جادو و جادو.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری