لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Detroit 9000

6.3   - IMDB

پس از دزدیده شدن یک جمع آوری کمک مالی برای یک سیاستمدار سیاهپوست، پلیس دیترویت دو کارآگاه، یکی سفیدپوست و دیگری سیاهپوست را وارد پرونده کرد، که سعی می کنند تحت فشارهای سیاسی شدید با یکدیگر همکاری کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Don't Play Us Cheap

5.4   - IMDB

داستان کمدی دو مینیون شیطان که در یک مهمانی هارلم که توسط خانم میبل برگزار شده بود با امید زیادی برای از بین بردن فضای جشن آن تصادف می کنند. اولین نفری که وارد می شود، ترینیتی، ماموریت خود را از دست می دهد و در نتیجه عاشق ارنستین خواهرزاده جوان و تاثیرپذیر خانم میبل می شود. ترینیتی بعداً توسط برادر دیو، شریک مسن تر و خسته ترش ملحق می شود. اما از آنجایی که دیو تمام مراحل را برای تضعیف روحیه انجام می دهد، فقط برای تقویت روحیه خوب مهمانداران کار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Five on the Black Hand Side

6.3   - IMDB

لئونارد جکسون نقش یک آرایشگر را بازی می کند که همچنین رئیس سلطه گر یک خانواده آفریقایی آمریکایی طبقه متوسط ​​است. جکسون مجبور می شود در ارزش های خود تجدید نظر کند، زمانی که همسر سابق مطیع او (کلاریس تیلور) به سه فرزندشان می پیوندد و علیه رفتار واپس گرایانه شوهرش شورش می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Father Dear Father

5   - IMDB

پس از طلاق از همسرش، پاتریک گلاور تصمیم می گیرد که زمان ازدواج مجدد فرا رسیده است و نماینده ادبی خود را انتخاب می کند و سپس به اشتباه از خانم نظافتچی خواستگاری می کند. بخشی از دلیل او برای تمایل به ازدواج مجدد این است که کنترل دختران خود را دوباره به دست بیاورد، اما آنها و عاشقانشان همچنان خانه و زندگی او را پیچیده می کنند... یک کمدی مسخره پر از سردرگمی های خنده دار، این نسخه بلند از فیلم محبوب sitcom پدر، پدر عزیز گوهر واقعی طنز بریتانیا در بهترین حالت آن است.