لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم His Majesty Minor

در این کمدی بینظیر، مردی که توسط یک خوک بزرگ شده میمیرد و با قدرت کلامی تازهای که به آن دست یافته، زنده میشود و قد خود را در میان همنوعانش بالا میبرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Monster Camp

6.1   - IMDB

عادی را بکش، جهان را نجات بده. MONSTER CAMP نگاهی نادر و جذاب به دنیای نقش آفرینی لایو اکشن (LARPing)، یک نسخه واقعی از پدیده بازی ویدیویی World of Warcraft است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rise: Blood Hunter

4.9   - IMDB

یک خبرنگار جوان (لوسی لیو) از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که او دیگر زنده نیست. او به انتقام گیری شخصی برای گروهی از فرقه ها که مسئول مرگ او هستند، می رود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Holiday in Handcuffs

6.1   - IMDB

یک سی و چند ساله سعی می کند با ربودن دوست پسر جذاب خود برای کریسمس خانواده، خانواده اش را راضی کند. علیرغم اتفاقات غیرمحتمل و لحظات ناکارآمد خانوادگی، این دو عاشق یکدیگر می شوند و کریسمس جادویی را با هم تقسیم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Premonition (2007)

5.9   - IMDB

یک زن خانه دار افسرده که متوجه می شود شوهرش روز قبل در یک تصادف رانندگی کشته شده است، صبح روز بعد از خواب بیدار می شود و او را زنده و سالم در خانه می یابد و پس از آن روز بعد از خواب بیدار می شود و در دنیایی که هنوز در آن مرده است بیدار می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم 88 Minutes

5.9   - IMDB

روانپزشک قانونی دکتر جک گرام (آل پاچینو) در محاکمه قاتل زنجیره ای مظنون جان فورستر (نیل مک دونا) که توسط پلیس لقب "قاتل سیاتل" را گرفته است، شهادت می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Once (2007)

2   - IMDB

"Once" یک موزیکال مدرن در خیابان های دوبلین است. "Once" با حضور گلن هانسار و گروه ایرلندی اش The Frames، داستان یک نوازنده خیابانی و یک مهاجر چک را در طول هفته ای پر حادثه روایت می کند که آنها آهنگ هایی را می نویسند، تمرین می کنند و ضبط می کنند که داستان عاشقانه منحصر به فرد آنها را آشکار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Good Luck Chuck

5.6   - IMDB

یک دوست سریالی که به نفرین مادام العمر تنهایی مبتلا شده است، تلاش می کند تا عشق یک متخصص پنگوئن دست و پا چلفتی اما زیبا را در یک کمدی رمانتیک که ثابت می کند عشق واقعی هرگز آسان به دست نمی آید، جلب کند. به عنوان یک پسر ده ساله، چارلی (دان کوک)، با امتناع از بوسیدن یک دختر گوت دیوانه، قانون اصلی چرخاندن بطری را زیر پا می گذارد. مولای انتقامجو که توسط غرور دلسردکننده درهم شکسته شده و مصمم است اطمینان حاصل کند که چارلی هرگز عشق واقعی را پیدا نمیکند، یک سحرخیز را بر روی قانونشکن بزدل قرار میدهد که او را به خوبی در زندگی بزرگسالیاش دنبال میکند.