ژانر متفرقه زیر نویس فیلم و سریال

ژانر متفرقه زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر متفرقه
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر متفرقه

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Rubikon

4.4   - IMDB

سرباز شرکت هانا و دانشمندان گاوین و دیمیتری در حال تحقیق در مورد پروژه جلبکی در ایستگاه فضایی روبیکن هستند که قرار است برای همیشه اکسیژن و غذا را برای بشریت تامین کند. اما ناگهان زمین در زیر آنها در مه قهوه ای و سمی ناپدید می شود و تمام تماس ها قطع می شود - آیا آنها آخرین بازماندگان بشریت هستند؟ آیا آنها باید ایستگاه امن را راه اندازی کنند، پرواز برگشت را جرأت کنند و در نتیجه جان خود را به خطر بیندازند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم After Blue

5.5   - IMDB

در آینده ای دور، در یک سیاره وحشی، نوجوان تنها راکسی یک جنایتکار مدفون در شن ها را آزاد می کند. پس از آزادی، زن دوباره شروع به گسترش ترس و مرگ می کند. راکسی و مادرش زورا مسئول شناخته می شوند، از جامعه خود تبعید شده و محکوم به ردیابی قاتل هستند. بنابراین، آنها شروع به پرسه زدن در قلمروهای خارق العاده و طیفی بهشت ​​کثیف خود می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harmony

5.5   - IMDB

سوفیا، یک سرباز مجروح، مشکوک است که مرکز پزشکی که ارتش او را در آن قرار داده است، واقعاً برای بهبودی او نیست، بلکه چیزی بسیار بدتر است. این مرکز با نام رمز هارمونی در واقع یک برنامه دولتی برای ایجاد تله پاتی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Press Play

5.5   - IMDB

لورا و هریسون عاشقانهای عالی دارند که بر اساس عشق مشترک به موسیقی بنا شده است. پس از یک تصادف مرگبار، لورا این فرصت را پیدا می کند که عشق زندگی خود را نجات دهد، زمانی که متوجه می شود که میکس آنها می تواند او را در زمان به عقب برگرداند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The House in Between 2

5.1   - IMDB

پس از اینکه آلیس جکسون به دلیل یک تجربه عمیق ماوراء الطبیعه، خانه خود را ترک کرد، استیو گونسالوز، محقق مشهور ماوراء الطبیعه، این پرونده را بر عهده می گیرد و این ماموریت شخصی خود را برای کمک به آلیس در مواجهه با ترس های خود به منظور بازگشت به خانه اش بر عهده می گیرد. این فیلم دنبالهای است که مورد انتظار برای مستند موفق The House in Between است. قسمت دوم، ادامه، نگاهی دقیق به یکی از جن زده ترین خانه های آمریکا و مبارزات واقعی آلیس جکسون و تیمی را نشان می دهد که برای کمک به آلیس برای بازگشت به خانه اش تلاش می کنند. علم و ماوراء الطبیعه گرد هم می آیند و یکی از کامل ترین تحقیقات ماوراء الطبیعه را که تاکنون ثبت شده است، به ارمغان می آورند. چه کسی یا چه چیزی در خانه آلیس غرق شده است؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Cryo

5.2   - IMDB

پنج دانشمند از خواب برودتی بیدار می شوند و خود را در یک مرکز زیرزمینی به دام می اندازند. بدون هیچ خاطره ای از اینکه چه کسی هستند یا چه مدت خواب بوده اند، متوجه می شوند که ممکن است بخشی از یک آزمایش علمی اشتباه بوده باشند. پس از یک سری اتفاقات عجیب، دانشمندان متوجه می شوند که در حال شکار هستند. آنها نمی دانند چه کسی یا به چه دلیل آنها را شکار می کند، اما دانشمندان شروع به شک می کنند که ممکن است یکی از آنها قاتل باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Crimes of the Future

5.9   - IMDB

همانطور که گونه انسان با محیط مصنوعی سازگار می شود، بدن دستخوش دگرگونی ها و جهش های جدیدی می شود. با همراهی شریک زندگی خود کاپریس، هنرمند پرفورمنس مشهور، سائول تنسر، دگردیسی اندام های خود را به نمایش می گذارد. در همین حال، گروهی مرموز سعی می کنند از بدنامی سائول برای روشن کردن مرحله بعدی تکامل انسان استفاده کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم South Park: The Streaming Wars

6.7   - IMDB

کارتمن با مادرش در نبرد اراده ها شاخ می زند، در حالی که یک درگیری حماسی رخ می دهد که موجودیت پارک جنوبی را تهدید می کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری