ژانر متفرقه زیر نویس فیلم و سریال

ژانر متفرقه زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر متفرقه
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر متفرقه

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Men

6.1   - IMDB

پس از یک فاجعه شخصی، هارپر به تنهایی به حومه زیبای انگلیسی عقب نشینی می کند، به این امید که مکانی برای شفا پیدا کند. اما به نظر می رسد یک نفر - یا چیزی - از جنگل های اطراف او را تعقیب می کند، و آنچه که به عنوان ترس در حال جوشیدن شروع می شود، تبدیل به یک کابوس کاملاً شکل می شود که در تاریک ترین خاطرات و ترس های او زندگی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark Cloud

4.8   - IMDB

پس از یک حادثه وحشتناک، یک زن به طور داوطلبانه برای توانبخشی تحت هوش مصنوعی قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Firestarter

4.6   - IMDB

برای بیش از یک دهه، پدر و مادر اندی و ویکی در حال فرار بوده اند، و ناامید شده اند تا دخترشان چارلی را از یک آژانس فدرال در سایه پنهان کنند که می خواهد از هدیه بی سابقه او برای ایجاد آتش در یک سلاح کشتار جمعی استفاده کند. اندی به چارلی آموخته است که چگونه قدرت خود را که توسط خشم یا درد ایجاد می شود، خنثی کند. اما با 11 سالگی چارلی، کنترل آتش سختتر و سختتر میشود. پس از اینکه یک حادثه مکان خانواده را فاش می کند، یک مامور مرموز به کار می رود تا خانواده را شکار کند و یک بار برای همیشه چارلی را دستگیر کند. چارلی نقشه های دیگری دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Exposure 36

5   - IMDB

یک عکاس جوان افسرده، که تبدیل به یک فروشنده مواد مخدر سطح پایین شده است، زمانی که مشتریش گم می شود بیش از آن چیزی که بتواند بجود گاز می گیرد و او باقی می ماند تا چند روز قبل از پایان دنیا از خواهر جسور مرد مراقبت کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Frozen Dead

5   - IMDB

یک دانشمند دیوانه سر جنایتکاران جنگی نازی را زنده نگه می دارد تا زمانی که بتواند اجساد مناسبی را پیدا کند که آنها را به آن بچسباند تا بتواند رایش سوم را احیا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dinosaur World

3.1   - IMDB

بهترین بازیکنان از سراسر جهان گرد هم آمده اند تا موش های آزمایشگاهی راسل در بازی جدید او باشند، هر اتفاقی ممکن است بیفتد. همه چشمشان به این جایزه است که به آنها فرصتی دوباره برای زندگی می دهد. طمع دوستی را در اختیار خواهد گرفت، متحدان دشمن خواهند شد و با هر حرکتی که در این دنیای ساخته شده پر از دایناسورها انجام می دهید، چیزهای غیرمنتظره به سراغ شما می آیند. فقط یک نفر می تواند پیروز بیاید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Terminator 2: Judgment Day

8.6   - IMDB

نزدیک به 10 سال از زمانی که سارا کانر توسط یک سایبورگ از آینده هدف قرار گرفت می گذرد. اکنون پسرش، جان، رهبر آینده مقاومت، هدف یک نابودگر جدیدتر و مرگبارتر است. بار دیگر، مقاومت موفق شد یک محافظ را برای نجات جان و مادرش سارا بازگرداند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Corrective Measures

4.2   - IMDB

در سن تیبورون، خطرناک ترین ندامتگاه با حداکثر امنیت جهان و محل زندگی خائن ترین جنایتکاران ابرقدرت جهان، جایی که تنش میان زندانیان و کارکنان اوج می گیرد، منجر به هرج و مرج می شود که زندان را فرا می گیرد و نظم زیر و رو می شود.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری