ژانر متفرقه زیر نویس فیلم و سریال

ژانر متفرقه زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر متفرقه
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر متفرقه

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Marooned

5.8   - IMDB

سه فضانورد پس از گذراندن چندین ماه در یک آزمایشگاه مداری، آماده بازگشت به زمین می شوند تا متوجه شوند که رانشگرهای دور مدارشان فعال نمی شوند. ناسا پس از اینکه در ابتدا فکر کرد ممکن است مجبور شوند آنها را در مدار رها کنند، تصمیم می گیرد تا یک نجات جسورانه را راه اندازی کند. نقشههای آنها به دلیل طوفانی که به سمت محل پرتاب حرکت میکند و کاهش عرضه هوا در کپسول فضانوردان پیچیده میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chariot

3.4   - IMDB

دکتر کارن، متخصص عجیب و غریب و غیرعادی، بیماران ناآگاه را از طریق انتقال تناسخ راهنمایی می کند. وقتی هریسون رویاهای تکراری مرموز را تجربه می کند، برای کمک به دکتر کارن مراجعه می کند و مواجهه خود را با زنی که در زندگی قبلی دوستش داشت، فاش می کند. با توجه به یک نقص در سیستم، پزشک باید قبل از اینکه آینده بیمار خود را برای همیشه از مسیر خارج کند، مشکل را برطرف کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reign of Chaos

2.6   - IMDB

هنگامی که جهان توسط طاعون ایجاد شده توسط ارباب شیطانی Chaos گرفتار می شود و انسان ها به موجودات هار تبدیل می شوند، بشر تنها توسط سه زن جوان، از فرزندان یک الهه، با قدرت جلوگیری از شر Chaos می تواند نجات یابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Alien Sniperess

2   - IMDB

یک تک تیرانداز زن در مرخصی سربازی قول میدهد که آرزوی مرگ نامزدش را برآورده کند تا زمانی که با حمله بیگانگان خصمانه روبرو شود و وظیفه نجات جانهای بیشماری را بر عهده بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم When Everything's Gone

3.3   - IMDB

«وقتی همه چیز از بین می رود» یک درام پسا آخرالزمانی در مورد مردی به نام روری (الکس السی) است که با مخفی شدن در خلوت بیش از یک سال از یک طاعون ویرانگر جان سالم به در برده است تا اینکه با از دست دادن برادرش کریس (گابریل راش) به دام افتاد. ). این فیلم روری را دنبال می کند که او به دنیای بی ثمر و متروک می رود، جایی که با مردی به نام کاسپر (الکس امانوئل) و دخترش رزی (کاترین بلیدز) دوست می شود. آنها با هم با وحشت گذشته خود روبرو می شوند و سفری مهم را برای یافتن بازماندگان بیشتری آغاز می کنند و امیدی را که همگی به شدت به آن نیاز دارند را کشف می کنند. وقتی همه چیز از بین رفت، باید آینده ای را رقم زد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prototype

2   - IMDB

در آینده ای نزدیک، اندرویدهای شبیه به زندگی با هوش مصنوعی ساخته شده اند تا به افراد در انجام کارهای خانگی کمک کنند. نمونه اولیه One که توسط راجر مارشال ساخته شده و توسط خانواده وی آزمایش شده است، ثابت می کند که محبوب است اما دارای نقص است. راجر بر روی مدل جدیدی به نام Two کار میکند که ویژگیهای بهبود یافته آن نویدبخش تواناییهای فوقانسانی آن است. با افزایش تنش ها بین راجر و همسر شلی، اندرویدها بد کار می کنند و زندگی تمام خانواده به زودی در خطر نقشه های شوم دو قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madelines

3.8   - IMDB

مادلین و اوون، کارآفرینان مستقل که در گاراژ خود کار می کنند، راز سفر در زمان را کشف می کنند. تنها یک مشکل وجود دارد: یک اشکال در کد هر روز در همان زمان یک کپی جدید از Madeline ایجاد می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Moonshot

5.5   - IMDB

در آینده ای که مریخ توسط بهترین امکانات بشری شکل گرفته و مستعمره شده است، دو دانشجوی بسیار متفاوت با یکدیگر متحد می شوند و یواشکی سوار یک شاتل فضایی به سیاره سرخ می شوند تا با دیگران مهم خود متحد شوند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری