لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال The Walking Dead - Season 1

8.2   - IMDB

افسر پلیس ریک گرایمز در بیمارستان از خواب بیدار می شود و در شهر ویران شده به دلیل همه گیری زامبی ها مبهوت می شود. ریک در میان اجساد بیجانی که در سراسر شهر پخش شدهاند، با امید به یافتن همسر و فرزندانش راهی به حومه شهر پیدا میکند. در راه یافتن آنها، ریک همه جا مرگ را می بیند. کسانی که زنده مانده اند فقط می توانند بی رحمانه با همنوع سابق او زندگی کنند یا در حال مرگ باشند. ریک گروهی از مردم را که از فاجعه فرار می کنند جمع می کند و گروه را برای یافتن یک مکان امن هدایت می کند ...

زیر‌نویس فارسی سریال Justified - Season 1

8.6   - IMDB

مارشال گیونز به خانه بازمی گردد و پرونده ای به دوستی قدیمی از دوران استخراج زغال سنگ که تبدیل به یک برتری طلب سفیدپوست شده و یک کلیسای آمریکایی آفریقایی تبار را منفجر کرده است، به او محول می شود. رایلان یک زندانی فراری را شکار می کند که مصمم است با همسر سابقش و ثروت مخفی شده اش متحد شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Fringe - Season 2

8.4   - IMDB

اولیویا در یک تصادف رانندگی می کند، یک فرد غیر معمول به دنبال یکی از اعضای تیم می گردد و والتر برای جشن تولد پیتر برنامه ریزی می کند. اولیویا و پیتر در مورد یک سری ناپدید شدن های عجیب تحقیق می کنند. اولیویا چیزهایی را از جهان جایگزین می شنود و می بیند، اما متوجه نمی شود که چارلی واقعا چارلی نیست.

زیر‌نویس فارسی سریال Rizzoli and Isles - Season 1

7.6   - IMDB

فصل 1 برای اولین بار در 12 ژوئیه 2010 پخش شد که از زمانی آغاز می شود که جین ریزلی و مارا جزایر در مورد قتل یک زن و شوهر در خانه معتبر خود تحقیق می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال One Tree Hill - Season 8

7.8   - IMDB

فصل 8 پس از شلیک شروع می شود و توسط کیتی رایان ، کلی و کوین برای زندگی خود برای زندگی خود در حالی که آنها تجربه بدنی از حضور در ساحل دارند ، برای زندگی خود می جنگند.