لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Prison Break - Season 2

8.3   - IMDB

فصل دوم هشت ساعت پس از فرار شروع می شود و تمرکز اصلی آن بر مردی است که از زندان فرار می کند. زندانیان از هم جدا می شوند، فرار می کنند و در سراسر کشور پنهان می شوند، در حالی که مقامات از نزدیک دنبال می کنند، آنها را برای اهداف مختلف تعقیب می کنند. برد بلیک - رئیس زندان اخراج شد و به شکار پاداش های عظیم پیوست. برخی از کسانی که برای یافتن یک پول بزرگ فرار کردند توسط یک زندانی دیگر پنهان شدند.

زیر‌نویس فارسی سریال How I Met Your Mother - Season 2

8.3   - IMDB

در ادامه داستان «چگونه با مادرت آشنا شدم»، قسمت دوم داستان تد را روایت می کند. پس از جستجوی طولانی، سرانجام "دختر رویایی" تد ظاهر شد. او یک دختر اسرارآمیز زیبا به نام رابین است، اما آیا وقتی مشکلات ناگفته ای در اطراف تد و رابین قرار می گیرند، همه چیز عالی خواهد بود؟

زیر‌نویس فارسی سریال Thats So Raven - Season 1

ریون باکستر یک دختر دبیرستانی است. او در طراحی مد بسیار با استعداد است. او یک توانایی ویژه دارد این است که می تواند اتفاقات را در آینده نزدیک به روشی مبهم ببیند، گاهی اوقات در گذشته. مشکل از احساس ریون شروع می شود. ریون با دو دوستش ادی توماس و چلسی دانیل مشکلات را به روش خودش حل کرده است. اما قوز ریون گاهی اوقات زندگی او را پیچیده تر می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Two Pints of Lager and a Packet of Crisps - Season 6

7.1   - IMDB

فصل 6 از زمانی شروع می شود که جونی نمی خواهد جنت خانواده خود را پشت سر بگذارد تا در کشتی کروز کار کند ، می گوید همه آنها می توانند با هم بروند اما چون کورینتیان گذرنامه ای ندارد و جونی نمی تواند سوار قایق شود.

زیر‌نویس فارسی سریال My Name is Earl - Season 2

7.8   - IMDB

ارل و رندی از کاتالینا خواستند که به کار قدیمی خود در باشگاه استریپ بازگردد ، اما آنها به او نمی گویند که برای انجام این کار به او احتیاج دارند تا صاحب این باشگاه وثیقه جوی را بپردازد.