ژانر کمدی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر کمدی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Back to Lyla

6.1   - IMDB

پس از اینکه متوجه میشود ممکن است به زودی بمیرد، یک مرد جوان ترسو به همراه دوستان دوران کودکیاش که از هم جدا شدهاند و خشمگین هستند، در جستجوی پایان یافتن دلیل ترک زندگیاش هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Green Ghost and the Masters of the Stone

4.3   - IMDB

در یکی از شهرهای مرزی تگزاس، چارلی، فروشنده ماشین، به عنوان یک کشتی گیر نقابدار لوچا لیبره با نام «شبح سبز» مهتابی می گیرد. زمانی که مهاجمان ناشناس به دنبال زمرد دنیای ماورایی میرسند، چارلی متوجه میشود که قدرتهای فوقالعادهای دارد. همانطور که او جنگیدن را از استاد جین غیر متعارف می آموزد، به چارلی گفته می شود که او بخشی از یک جنگجوی مخفی "سه گانه نور" با دوست دوران کودکی خود مارکو و خواهر مارکو، کارینا به رهبری لا نانا است. آنها با هم برای محافظت از بشریت در برابر دریک، تجسم آخرالزمان مایاها، انتخاب شده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ah Girls Go Army Again

5.8   - IMDB

اقدامات گروهبان چاو به اشتباه تعبیر می شود، اما در مواجهه با چالش های سخت، دختران پیوند قوی تری ایجاد می کنند و با هم بالغ می شوند. ستوان روکسان تان رابطه جوی با دوست پسرش را پیچیده می کند. دختران در سفر GBMT خود از موانع طاقت فرسایی عبور می کنند که در نهایت آنها را در موقعیت خطرناکی قرار می دهد و اقدامات آنها ملت را شوکه می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gatlopp

5.8   - IMDB

چهار دوست پس از یک دهه غیبت برای یک شب نوستالژیک سرگرم کننده و بازی دور هم جمع می شوند، که چرخشی تاریک به خود می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beavis and Butt-Head Do the Universe

7.1   - IMDB

در احمقانهترین فیلم فضایی که تا به حال ساخته شده است، بیویس و بات هد توسط یک قاضی «خلاق» در سال 1998 به کمپ فضایی محکوم میشوند. وسواس آنها با یک شبیهساز اتصال (هههه) منجر به سفری به شاتل فضایی میشود که بهطور قابلتوجهی فاجعهبار بود. نتایج. پس از عبور از یک سیاهچاله، آنها دوباره در زمان ما ظاهر می شوند، جایی که به دنبال عشق می گردند، از آیفون سوء استفاده می کنند و توسط Deep State شکار می شوند. اسپویلر: آنها گل نمی زنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Paul Dood's Deadly Lunch Break

5.3   - IMDB

یک کارگر علفهای هرز در یک فروشگاه خیریه قرار است در شوی استعدادیابی ملی برنده شود. اما زمانی که اقدامات 5 فرد خودخواه باعث می شود که او امتحان خود را از دست بدهد، او به دنبال انتقام مرگبار می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Love & Gelato

5.2   - IMDB

لینا در آستانه فارغ التحصیلی از دبیرستان است و آینده خود را در MIT در نظر گرفته است. اما وقتی مادرش بیمار می شود، لینا را تشویق می کند که راه او را دنبال کند و "تابستان یک عمر" را در رم داشته باشد. او با استفاده از دفتر خاطرات قدیمی مادرش به عنوان یک راهنما، به کاوش در شهر رمانتیک و جادویی می پردازد، جایی که ممکن است عشق را پیدا کند... و البته ژلاتو.

زیر‌نویس فارسی فیلم Doula

5   - IMDB

پس از مرگ ناگهانی ماما، یک زوج لس آنجلس پسر هیپی خود را به عنوان دولای زندگی خود استخدام می کنند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری