ژانر کمدی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر کمدی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Pete Davidson Presents: The Best Friends

4.7   - IMDB

پیت دیویدسون در مورد شایعات، هواپیما سواری رایگان و سال بسیار عجیب خود شوخی می کند و دوستانش را برای یک شب کمدی و موسیقی روی صحنه دعوت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Infernal Trio

6.3   - IMDB

مارسی، 1919. ژرژ سارت یک وکیل برجسته و مورد احترام است که اخیراً به دلیل خدماتش در جنگ جهانی اول مورد تقدیر قرار گرفته است. او به عنوان معشوقه خود فیلومن اشمیت، یک زن جوان آلمانی را که به تازگی شغل و خانه خود را از دست داده است، در نظر می گیرد. برای اینکه فیلومن بتواند در فرانسه بماند، ژرژ برای او شوهری پیدا میکند که یک ماه پس از عروسی به دلایل طبیعی میمیرد. ژرژ این ترفند را با خواهر فیلومن، کاترین، تکرار می کند - او را با پیرمردی ازدواج می کند که به طور ناگهانی می میرد تا سه نفر مکر بتوانند از بیمه عمر او سود ببرند. وقتی یکی از شرکای این طرح، مارسل شامبون، آنها را تهدید به باج گیری می کند، ژرژ و دو معشوقه اش چاره ای جز کشتن او و معشوقه اش ندارند...

زیر‌نویس فارسی فیلم Wyrm

6.8   - IMDB

در یک جهان متناوب عجیب و غریب آیندهنگر و در عین حال مشابه، یک جوان تنها و شیفته دایناسورها تلاش میکند تا یک نیاز مدرسه منحصربهفرد را تکمیل کند یا در خطر عقب ماندن و تحمل یک عمر شرمندگی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chickenhare and the Hamster of Darkness

6.3   - IMDB

یانگ چیکنهار پسر خوانده پادشاه پیتر، ماجراجوی معروف است. بخشی از جوجه و بخشی از خرگوش، او دوران بسیار سختی را برای بزرگ شدن سپری می کند و خود را به عنوان یک خرگوش مبدل می کند تا از تمسخر همسالانش جلوگیری کند. هنگامی که روز محاکمه های انجمن سلطنتی ماجراجو فرا می رسد، چیکن هار، که با تغییر چهره اش مانع شده، به طرز بدی شکست می خورد. اما او مصمم است تا شانس دوم را بدست آورد و عصای همستر تاریکی را در مقابل عموی شیطان صفت خود لاپین بیابد. عصا قدرت بسیار زیادی به دارنده خود خواهد داد. اگر لاپین به آن دست یابد، غیرقابل توقف خواهد بود. او با همراهی خدمتکار وفادارش آبه، یک لاک پشت طعنه آمیز، و مگ، یک اسکانک متخصص هنرهای رزمی، وارد یک تلاش حماسی و ابتکاری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Peace by Chocolate

6.4   - IMDB

طارق حداد و خانواده سوری اش پس از فرار از لبنان جنگ زده پس از بمباران کارخانه شکلات سازی خانواده، به شهر کوچک آنتیگونیش در کانادا مهاجرت می کنند. پدر طارق، عیسام، دوباره شروع به ساختن شکلاتهایی میکند که در کلیسای محلی مورد استقبال قرار میگیرند، همسایهاش فرانکراوند سرمایهگذاران محلی را برای یک کارخانه جدید جذب میکند، در حالی که شکلاتساز محلی، کلی احساس میکند که این رقابت در خطر است. در حالی که تجارت «آرامش با شکلات» ایسام به رشد خود ادامه میدهد، طارق بین رویای پزشک شدن و تعهدش نسبت به تجارت خانوادگی درگیر است.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Fake Boyfriend

4.9   - IMDB

یک مرد جوان در یک موقعیت دشوار از توصیه های بهترین دوست غیر متعارف خود پیروی می کند و از رسانه های اجتماعی برای ایجاد یک دوست پسر جعلی استفاده می کند تا معشوق سابق وحشتناک خود را از زندگی اش دور نگه دارد. اما وقتی او با عشق واقعی زندگیاش روبرو میشود، همه چیز نتیجه معکوس میدهد و قطع رابطه با دوست پسر قلابیاش سخت میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hustle

7.4   - IMDB

پس از کشف بازیکنی که یک بار در زندگی با گذشته دشواری در خارج از کشور دارد، یک پیشاهنگ بسکتبال شانس او ​​را بر عهده می گیرد که بدون تایید تیمش این پدیده را به ایالات متحده بیاورد. برخلاف شانس، آنها یک ضربه نهایی دارند تا ثابت کنند که برای رسیدن به NBA توانایی لازم را دارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Crazy Stranger

مردی به دنبال خواننده ای است که از روی نوار کاست شنیده بود. او خیلی بیشتر پیدا می کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری