ژانر کمدی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر کمدی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم American Carnage

پس از صدور فرمان اجرایی برای دستگیری فرزندان مهاجران غیرقانونی توسط فرماندار، به جوانان بازداشت شده فرصتی داده می شود تا با داوطلب شدن برای مراقبت از سالمندان، از اتهامات خود کناره گیری کنند. با این حال، هنگامی که وارد مرکز مراقبت از سالمندان میشوند، رازهای پیچیدهتری از آنچه که تصور میکردند کشف میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Phantom of the Open

7.3   - IMDB

موریس فلیتکرافت، یک رویاپرداز و خوشبین بی امان، موفق شد در سال 1976 به مسابقات مقدماتی مسابقات گلف آزاد بریتانیا راه پیدا کند و متعاقباً بدترین دور در تاریخ آزاد را انجام داد و در این روند تبدیل به یک قهرمان فولکلور شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jerry and Marge Go Large

6.9   - IMDB

داستان واقعی قابل توجه این است که چگونه جری سلبی بازنشسته یک شکاف ریاضی را در بخت آزمایی ماساچوست کشف می کند و با کمک همسرش، مارج، 27 میلیون دلار برنده می شود و از این پول برای احیای شهر کوچک خود در میشیگان استفاده می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cha Cha Real Smooth

7.4   - IMDB

اندرو 22 ساله که تازه از کالج فارغ التحصیل شده و در خانه خود در نیوجرسی بدون مسیر مشخصی به جلو مانده است، به عنوان یک مهمانی برای میتزوای بار/خفاش شروع به کار می کند - جایی که با یک مادر جوان و دختر نوجوانش دوستی منحصر به فردی برقرار می کند. .

زیر‌نویس فارسی فیلم Father of the Bride

5.9   - IMDB

پدری که از طریق منشور روابط چندگانه در یک خانواده بزرگ و پراکنده کوبایی-آمریکایی با عروسی آینده دخترش کنار می آید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Swap Me, Baby

5.5   - IMDB

لیلی، یک زن تاجر تنبل و فیلیپ، یک ژیگولوی فرانسوی که قارچهای بزرگتر از زندگی خود را ترک میکند، 8 ماهه باردار هستند. درمانگر آنها یک فرار از طبیعت را در یک کلبه دورافتاده توصیه می کند. سفر کوچک آخر هفته آنها به یک ماجراجویی خنده دار تبدیل می شود وقتی فیلیپ به جعبه جادویی برخورد می کند که روح آنها را عوض می کند. لیلی و فیلیپ وظیفه دارند معماها را پشت سر بگذارند تا نه تنها بدن خود را برگردانند بلکه درک بهتری از مخالف خود و آنچه که به عنوان والدین ارائه می دهند را نیز بدست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم King Tweety

5.4   - IMDB

زمانی که ملکه بهشت ​​جزیره ناپدید می شود، قناری زرد مورد علاقه همه به طور غیر منتظره در ردیف بعدی برای تاج قرار می گیرد. همراهان والاحضرت کوچولو شامل مادربزرگ جسور موتورسیکلت و سیلوستر حیله گر می شود که وفاداری آنها با کشف نقشه ای شوم برای از بین بردن توئیتی برای همیشه مورد آزمایش قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Turbo Cola

4.7   - IMDB

در حالی که تمام دوستانش در آخرین شب سال 1999 به یک مهمانی می روند، آستین یک شیفت اضافی در پمپ بنزین Quality Mart می گیرد و مجبور می شود به معنای فارغ التحصیلی از دبیرستان و مواجهه با آینده ای که در خود گیر کرده است نگاه کند. وسط زادگاه او یک شب فرصت دارد تا به رویاهایش جامه عمل بپوشاند، چه قانونی و چه غیر قانونی، و آن را می پذیرد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری