لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Beauty

3.8   - IMDB

خواننده جوانی که در آستانه یک حرفه امیدوارکننده قرار دارد، خود را بین یک خانواده سلطهگر، فشارهای صنعت و عشقش به دوست دخترش میبیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Passenger

7.5   - IMDB

چهار نفری که در یک ون در حال حرکت بودند با یک زن تنها در حالی که او در تاریکی در جاده ای روستایی در حال قدم زدن است، برخورد می کنند. پس از بارگیری او در وسیله نقلیه تا او را به نزدیکترین بیمارستان ببرند، متوجه می شوند که او رفتار نسبتاً عجیبی دارد. سرنشینان ون به زودی متوجه می شوند که زمان مبارزه برای جان خود فرا رسیده است و با هم بر روی یک قانون بسیار ساده توافق می کنند: "کنار او ننشین".

زیر‌نویس فارسی فیلم Terror on the Prairie

6.4   - IMDB

یک خانواده پیشگام در مقابل یک باند قانون شکن شریر که آنها را در مزرعه تازه ساخته شده خود در دشت مونتانا وحشت می کنند، مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Pacerville

در طول این بیماری همه گیر، معلمی که در آستانه خرابی قرار دارد می شنود که دانش آموزانش در کلاس زوم او را مسخره می کنند و قول انتقام می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rubikon

4.4   - IMDB

سرباز شرکت هانا و دانشمندان گاوین و دیمیتری در حال تحقیق در مورد پروژه جلبکی در ایستگاه فضایی روبیکن هستند که قرار است برای همیشه اکسیژن و غذا را برای بشریت تامین کند. اما ناگهان زمین در زیر آنها در مه قهوه ای و سمی ناپدید می شود و تمام تماس ها قطع می شود - آیا آنها آخرین بازماندگان بشریت هستند؟ آیا آنها باید ایستگاه امن را راه اندازی کنند، پرواز برگشت را جرأت کنند و در نتیجه جان خود را به خطر بیندازند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Hot Seat

3.9   - IMDB

یک هکر سابق مجبور می شود به موسسات بانکی سطح بالا نفوذ کند، مرد دیگری باید سعی کند به ساختمان بمب گذاری شده نفوذ کند تا مرد جوان را از صندلی داغ بلند کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Princess

5.4   - IMDB

یک جوان سلطنتی زیبا و با اراده از ازدواج با جامعه شناسی بی رحمی که با او نامزد شده است امتناع می کند و ربوده می شود و در برج دورافتاده قلعه پدرش حبس می شود. در حالی که خواستگار تحقیر شده و کینه توزش قصد دارد تاج و تخت پدرش را بگیرد، شاهزاده خانم باید از خانواده خود محافظت کند و پادشاهی را نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Code Name Banshee

3.6   - IMDB

کالب، یک قاتل سابق دولتی که در مخفی شده است، زمانی که شاگردش، قاتل به همان اندازه مرگبار معروف به بانشی، متوجه می شود که جایزه ای بر سر کالب گذاشته شده، دوباره ظاهر می شود.