ژانر فانتزی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر فانتزی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر فانتزی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر فانتزی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Princess

5.4   - IMDB

یک جوان سلطنتی زیبا و با اراده از ازدواج با جامعه شناسی بی رحمی که با او نامزد شده است امتناع می کند و ربوده می شود و در برج دورافتاده قلعه پدرش حبس می شود. در حالی که خواستگار تحقیر شده و کینه توزش قصد دارد تاج و تخت پدرش را بگیرد، شاهزاده خانم باید از خانواده خود محافظت کند و پادشاهی را نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم After Blue

5.5   - IMDB

در آینده ای دور، در یک سیاره وحشی، نوجوان تنها راکسی یک جنایتکار مدفون در شن ها را آزاد می کند. پس از آزادی، زن دوباره شروع به گسترش ترس و مرگ می کند. راکسی و مادرش زورا مسئول شناخته می شوند، از جامعه خود تبعید شده و محکوم به ردیابی قاتل هستند. بنابراین، آنها شروع به پرسه زدن در قلمروهای خارق العاده و طیفی بهشت ​​کثیف خود می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Lost Girls

2.8   - IMDB

The Lost Girls با الهام از داستان کلاسیک پیتر پن، چهار نسل از زنان عزیز را روایت میکند که در عواقب ماجراجوییهای خود با پیتر پن در نورلند مبارزه میکنند. مانند مادربزرگش و مادرش جین قبل از او، وندی باید از چنگ پان و قولی که او شدیداً میخواهد او را نگه دارد بگریزد. همانطور که دخترش بری وارد مدار پیتر می شود، وندی باید برای حفظ رابطه خود با دخترش بجنگد و در عین حال میراث او را آشتی دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mad God

6.8   - IMDB

قاتل را از طریق دنیایی ممنوع از روحهای شکنجهشده، پناهگاههای فرسوده و هیولاهای بدبختی که از ابتداییترین وحشتهای ضمیر ناخودآگاه ساخته شدهاند، دنبال کنید. تمام مجموعهها، موجودات و مجسمههای موجود در این شاهکار ترسناک با دست ساخته شده و با استفاده از تکنیکهای استاپ موشن سنتی متحرک شدهاند. MAD GOD یک کار عاشقانه است، گواهی بر قدرت خلاقیت و ادای احترام به هنر جاودانه انیمیشن استاپ موشن. چشمانت را آماده کن روحت را آماده کن برای ملاقات با سازنده خود آماده شوید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Father of the Bride

5.9   - IMDB

پدری که از طریق منشور روابط چندگانه در یک خانواده بزرگ و پراکنده کوبایی-آمریکایی با عروسی آینده دخترش کنار می آید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Erzulie

5.8   - IMDB

ملاقات مجدد بین 4 دوست به سرعت خراب می شود وقتی آنها خود را با ارزولیه الهه پری دریایی باتلاق می بینند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Siege of Robin Hood

2.6   - IMDB

در زمان هرج و مرج و استبداد، ملت زمانی بزرگ انگلستان به طرز خطرناکی در آستانه انقلاب توده ای قرار می گیرد. پس از اینکه کلانتر بیرحم ناتینگهام دستور حمله وحشیانه به خانوادهاش را صادر میکند، مرد جوانی به نام رابین سوگند انتقام خونین را از مردان مسئول میگیرد و قول میدهد که آزادی را به کسانی که تحت حاکمیت ظالمانه قلمرو به دام افتادهاند بازگرداند. رابین و دست راستش، لنسلوت، با توصیه و راهنمایی مرلین، شعبده باز گوشه گیر، تیمی مرگبار از مبارزان تبعیدی و ماوریک های ماهر را استخدام می کنند تا روستاییان را برای یک حمله همه جانبه انفجاری به قلعه تاج جمع کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

7   - IMDB

دکتر استرنج، با کمک متحدان عرفانی قدیمی و جدید، از واقعیتهای متناوب و خطرناک چندگانه عبور میکند تا با یک دشمن مرموز جدید روبرو شود.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری