ژانر فانتزی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر فانتزی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر فانتزی
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر فانتزی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم In Dreams

5.5   - IMDB

یک زن خانه دار حومه شهر متوجه می شود که با یک قاتل زنجیره ای ارتباط روانی دارد و می تواند انگیزه های این شخص را از طریق رویاهایش پیش بینی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spiritwalker

6.2   - IMDB

مردی حافظه خود را از دست می دهد و هر 12 ساعت با بدن جدیدی از خواب بیدار می شود و هر بار مجبور می شود بفهمد که او کیست. این وضعیت زمانی شروع می شود که او در وسط یک تصادف اتومبیل، در بدن شخصی که او را نمی شناسد، بیدار می شود، بدون اینکه بداند او کیست. او شروع به درک می کند که روحش به بدن دیگری چسبیده است و هر 12 ساعت یکبار حرکت می کند. در جستجوی ناامیدانه خود برای یافتن خود، با زنی روبرو می شود که ادعا می کند او را می شناسد. با حوصله عمیقتر این راز، با یک سازمان مخفی مواجه میشود که به نظر میرسد او را تعقیب میکند. قبل از اینکه خیلی دیر شود، او باید راهی برای بازگشت به بدن خود پیدا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم One Day

7   - IMDB

مردی که شاهد خودکشی همسرش بود، با رویارویی سرنوشتساز با روح زنی در کما، به تدریج زخمهای عاطفی خود را درمان میکند...

زیر‌نویس فارسی فیلم Bibi Blocksberg

5.2   - IMDB

سرخوشی در نوستات: بی بی بلوکسبرگ با کمی جادوگری دو کودک را از سوختن نجات داد. در حالی که مادرش باربارا که خود یک جادوگر از گوشت و خون است، به دخترش بسیار افتخار می کند، پدر برنهارد، بیش از حد کار کرده و استرس دارد، به شدت از کارهای ماوراء طبیعی او رد می شود. سپس بیبی از والپورجیا، جادوگر ارشد، پیامی دریافت میکند: او میخواهد توپ کریستالی خود را دریافت کند، که در اوایل یک جادوگر «واقعی» از او میسازد. بی بی با افتخار از جاروش می پرد تا به سمت بلوکسبرگ، مقر جادوگران پرواز کند. اما رابعه، یکی از معدود جادوگران شیطان صفت، که در بدبختی و راز پیر شده است، از تمام شکوه و جلال او... و جوانی اش را غمگین می کند. و بنابراین رابعه اتفاقاتی را رقم می زند که به زودی زندگی بی بی را تکه تکه می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم On the Other Foot

2.7   - IMDB

بیلی پیچر یک نژادپرست است. دخترش با یک مرد سیاهپوست قرار ملاقات میگذارد و او را متقاعد میکند تا برای پذیرش فرهنگ شریک زندگیاش در یک کلیسای آفریقایی شرکت کند. او به طور معجزه آسایی صبح روز بعد در بدن یک سیاه پوست از خواب بیدار می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Alien Sniperess

2   - IMDB

یک تک تیرانداز زن در مرخصی سربازی قول میدهد که آرزوی مرگ نامزدش را برآورده کند تا زمانی که با حمله بیگانگان خصمانه روبرو شود و وظیفه نجات جانهای بیشماری را بر عهده بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

6.2   - IMDB

آلبوس دامبلدور در تلاشی برای خنثی کردن نقشه های گریندل والد برای تربیت جادوگران خون خالص برای حکومت بر همه موجودات غیر جادویی، شاگرد سابق خود نیوت اسکامندر را به خدمت می گیرد، که می پذیرد کمک کند، اگرچه او از خطرات پیش رو بی خبر است. در حالی که عشق و وفاداری، حتی در میان واقعی ترین دوستان و خانواده، در دنیای جادوگری که به طور فزاینده ای تقسیم شده، آزمایش می شود، خطوط کشیده می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kicking Blood

4.1   - IMDB

یک خون آشام زن وقتی به یک الکلی جذاب کمک می کند تا پاک شود، الهام می گیرد تا خون را لگد بزند و دوباره انسان شود. تنها مشکل این است که کناره گیری می تواند او را بکشد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری