لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Remote

5   - IMDB

هنگامی که رندی 13 ساله مجبور می شود اسباب بازی های کنترل از راه دور خود را در خانه ای مدل نگهداری کند، به طور تصادفی با مخفیگاه سه فراری از زندان روبرو می شود. رندی با استفاده از اسباب بازی های کنترل از راه دور خود موفق می شود سه فراری را دستگیر کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Maniac Cop 3: Badge of Silence

4.9   - IMDB

یک پلیس زن به ضرب گلوله کشته می شود و به اشتباه متهم به استفاده از نیروی بیش از حد در تلاش برای نجات گروگان می شود. پلیس دیوانه یک بار دیگر از مردگان باز می گردد تا انتقام بگیرد و همه چیز و هرکسی را که سر راهش قرار می گیرد نابود می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warlock: The Armageddon

5.3   - IMDB

هر ششصد سال، یک شر بزرگ فرصت فرار و آزاد کردن آرماگدون را دارد. گروهی از پنج سنگ این قدرت را دارند که یا شر را از بین ببرند یا ششصد سال دیگر آن را بیرون کنند. یک دستور از Druids با یک Warlock که مصمم است پدرش را در جهان آزاد کند می جنگند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Matter of Justice

6.7   - IMDB

داستان واقعی درباره مادر یک قربانی قتل که به دنبال آن است که بیوه پسرش را به دست عدالت بسپارد و حضانت نوه اش را به دست آورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Pumpkinhead II Blood Wings

4.6   - IMDB

Pumpkinhead II: Blood Wings دنباله فیلم ترسناک Pumpkinhead محصول 1994 است که بهصورت ویدیویی منتشر شد. داستان نوجوانان هیجانانگیزی است که دیو را از قبر او زنده میکنند و یک حمله خونین برای انتقام آغاز میشود.