لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Terror at the Mall

8   - IMDB

مستندی از یک حمله تروریستی بیمورد که ۷۱ کشته در کنیا بر جای گذاشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم SlingShot

پرتره ای صمیمی و الهام بخش از مخترع سگوی، دین کامن، و تلاش 15 ساله او برای حل بحران آب سالم در جهان. SlingShot بر مخترع مشهور Segway، Dean Kamen و کار او برای حل بحران آب در جهان تمرکز می کند. کامن یک نابغه عجیب و غریب با جهان بینی تحریک آمیز، الهام بخش دانشمندان آینده است. اختراعات او به افراد نیازمند کمک می کند و رنج را کاهش می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Leviathan

7.6   - IMDB

در یک شهر ساحلی روسیه، کولیا مجبور می شود با شهردار فاسد مبارزه کند که به او گفته می شود خانه اش تخریب خواهد شد. او یک دوست وکیل را برای کمک استخدام می کند، اما آمدن مرد بدبختی بیشتری برای کولیا و خانواده اش به همراه دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Santa Hunters

4.4   - IMDB

چهار کودک در شکارچی بابانوئل، الکس و پسرعموهایش زوئی (اید) و ریچارد (کورونل) تلههای پیچیدهای ایجاد میکنند تا بابانوئل را روی نوار بگیرند، اما نقشه آنها وقتی متوجه میشوند که دیدن بابانوئل باعث میشود او جادوی کریسمس خود را از دست بدهد، نتیجه معکوس میدهد. بچهها باید از نوار محافظت کنند تا کریسمس را نجات دهند و یاد بگیرند که باور کردن مهمتر از دیدن است تا ادعا کنند که بابانوئل واقعی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم June in January

5.8   - IMDB

عروسی که به تازگی نامزد کرده است، تمام عمر رویای روز عروسی خود را با مادر مرحومش در سر می پروراند و مشتاقانه منتظر است تا تمام جزئیات کامل را برای گرامیداشت یاد و خاطره مادرش برنامه ریزی کند. اما روز خاص او به دلیل ترسناک مادرشوهر آینده او و انتقال ناگهانی کاری نامزدش، که مراسم عروسی او در ماه ژوئن در فضای باز را به تاریخ ژانویه می رساند، تقریباً خراب می شود - فقط سه هفته دیگر!

زیر‌نویس فارسی فیلم White Soldier

6.3   - IMDB

دو مرد جوان - رابرت و آندره - که در یک اردوگاه نظامی در هندوچین فرانسه مستقر هستند، در حالی که در کسالت و هیجان انتظار برای اولین ماموریت خود سهیم هستند، دوستان صمیمی می شوند. اما هنگامی که آنها متوجه می شوند که به جای آزاد کردن هندوچین از دست متجاوزان خارجی، با بومی هایی که برای استقلال تلاش می کنند مبارزه خواهند کرد، دوستی آنها به خطر می افتد.

زیر‌نویس فارسی فیلم De guerre lasse

5.4   - IMDB

الکس، پسر یک رئیس باند اهل مارسی، به لژیون خارجی فرانسه می پیوندد تا از ضربه ای که مافیای کورسی به او وارد می کند، جلوگیری کند. چهار سال بعد، الکس ترک می کند و به مارسی باز می گردد تا با کتیا، دوست دختر سابقش، دوباره کنار هم قرار گیرد. اما در شهر، روابط تغییر کرده است...

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tree That Saved Christmas

6.1   - IMDB

20 سال پس از نجات یک نهال ضعیف از خدمه برش، مولی لوگان متوجه می شود که بانک مزرعه درخت کریسمس والدینش را سلب کرده است. آیا درختی که او در امان ماند می تواند تعطیلات را نجات دهد؟