لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم They Nest

5.1   - IMDB

پس از یخ زدن تحت فشار در اتاق اورژانس، دکتر کیهیل تصمیم می گیرد چند ماه را در جزیره کوچک مین سپری کند، جایی که بلافاصله با مردم محلی به اشتباه می افتد. در همین حال، یک جسد در ساحل پر از یک نوع عجیب سوسک گوشتخوار است. اما زمانی که دکتر کیهیل سعی می کند به مردم شهر در مورد خطر هشدار دهد، آنها طبیعتاً شک دارند. آیا آنها قبل از اینکه خیلی دیر شود به حقیقت پی خواهند برد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Chopper

7.1   - IMDB

داستان واقعی و بدنام جنایتکار بدنام استرالیا، مارک %27چاپر%27 رید و سالها جنایت، علاقه به خشونت، مواد مخدر و فاحشه ها.

زیر‌نویس فارسی فیلم Maelstrom

6.8   - IMDB

بیبیان، یک مدل پاره وقت ثروتمند، پس از یک سقط جنین آسیب زا، زندگی به ظاهر عالی خود را زیر سوال می برد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Thomas and the Magic Railroad

4.1   - IMDB

ذخایر گرد و غبار طلای جادویی آقای هادی، که به او اجازه می دهد بین تایم درخشان و جزیره توماس سفر کند، بسیار کم است. متأسفانه، او نمی داند چگونه بیشتر به دست آورد. در همین حال، توماس در حال دفع حملات موتورهای دیزلی بد است. برای بدست آوردن گرد و غبار طلای بیشتر، به کمک پسر عموی تنبل آقای سی، دوست جدیدش لیلی و پدربزرگ احمقش، به علاوه موتور مخفی نیاز دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Masked Avenger Versus Ultra-Villain in the Lair of the Naked Bikini

3.4   - IMDB

Masked Avenger قهرمان دنیای مدرن است. او دشمنان خود را با مبارزات کونگ فو، اره دستی و اسلحه، اما با یک قطع کوچک از بین می برد. با دیدن یک زن، انتقام جوی نقابدار بدون توجه به موقعیتی که در آن قرار دارد بلافاصله شروع به خوشحالی خود می کند. هلموت گونتا شرور قصد دارد یک باکره را باردار کند تا وارثی داشته باشد و زنی که در ذهنش است یک راهبه است. ، خواهر مری که اتفاقاً خواهر انتقامجوی نقابدار است. گونتا نقشهای دارد تا جلوی انتقامجوی نقابدار را بگیرد... گروهی از رقصندهها را سازماندهی میکند تا او را تا زمانی که خواهر مری باردار میشود، درگیر نگه دارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم What Lies Beneath

6.6   - IMDB

What Lies Beneath یک فیلم ترسناک روانشناختی آمریکایی محصول 2000 است که کلیر اسپنسر، همسر یک دانشمند پژوهشی دانشگاه، معتقد است که خانه او در کنار دریاچه در ورمونت توسط یک روح تسخیر شده است - یا اینکه او در حال از دست دادن عقل خود است.