لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Big Racket

7.1   - IMDB

نیکو پالمیری یک بازرس پلیس است که با یک باند جنایتکار که در یک شهر خواب آلود ایتالیایی به وحشت افتاده و از تجار محلی اخاذی می کنند، مبارزه می کند. با تهدید خشونت، هیچ کس جرات نمی کند عمل کند، مگر صاحب رستورانی که توسط پالمیری مجبور به گفتن حقیقت می شود. در نتیجه دختر خردسال صاحبش مورد تجاوز قرار می گیرد و خشونت همچنان ادامه دارد. پالمیری با کشف اینکه این باند با فروشندگان مواد مخدر مرتبط است، از ادامه تحقیق در مورد پرونده اش توسط مافوقش منع می شود - بنابراین او امور را به دست خود می گیرد. پالمیری چند مرد را که قربانی باند شده اند استخدام می کند و برای انتقامی خونین به راه می افتد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shaolin Temple

6.8   - IMDB

هیچ مکانی در دنیای هنرهای رزمی مقدس تر از معبد شائولین چین نیست. این مکان ویژه سزاوار حماسه ای خاص است، چیزی که استاد هنرهای رزمی در این نبرد بین برندی شجاع از بوکسورهای چینی و به معنای واقعی کلمه هزاران سرباز چینگ ارائه می دهد - با خیانت ها، دسیسه ها و ماشین های جنگی بدیع مانند 108 روبات چوبی. درگیریها در پیچیدگی، شدت و حتی تعلیق افزایش مییابد، زیرا راهبان برای زنده ماندن در مواجهه با شانسهای بزرگ تلاش میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mansion of the Doomed

5.5   - IMDB

یک جراح دیوانه خود را تا زیر بغل در کره چشم می بیند، پس از اینکه احساس گناه باعث می شود که شروع به برداشتن چشم های افراد ربوده شده به امید انجام پیوند دخترش کند که خود را در یک تصادف اتومبیل از دست داده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Let's Get Those English Girls

وقتی تقلب کوچک آنها شکست می خورد، آلن و ژان پیر در امتحانات آخر دبیرستان خود در زبان انگلیسی مردود می شوند. والدین آنها از تعطیلات برنامه ریزی شده به کوت دازور محروم می شوند و در عوض آنها را به Ramscale در انگلیس می فرستند تا زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند. با این حال بسیاری از والدین دیگر نیز همین ایده را داشتند، بنابراین آنها بیشتر با افراد خود آشنا می شوند تا انگلیسی ها و بیشتر در مهمانی های ساحلی قرار می گیرند تا کلاس. فقط در مورد دخترها به نظر می رسد که آنها شانسی ندارند، اگرچه آنها عاجزانه تلاش می کنند ...

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bingo Long Traveling All-Stars & Motor Kings

6.8   - IMDB

بینگو لانگ، ستاره کاریزماتیک، ستاره کاریزماتیک لیگ سیاهپوستان که از رفتار بردهوار با مالک تیمش خسته شده است، با گروه طوفان انبار خود از میان شهرهای کوچک غرب میانه در دهه 1930 راهی جاده میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Illustrious Corpses

7.3   - IMDB

یک کارآگاه مأمور تحقیق درباره قتل های مرموز برخی از قضات دیوان عالی کشور می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Pink Panther Strikes Again

7.2   - IMDB

بازرس دریفوس که پس از مدت ها کار با کلوزو به شدت بیمار روانی است، از آسایشگاه روانی که در آن نگهداری می شد فرار می کند و عهد می کند که کلوزو را برای همیشه نابود کند.