لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Checkered Flag or Crash

4.3   - IMDB

راننده ماشینهای مسابقهای با شارژ سخت «Walkaway» Madden (بیکر)، با نام مستعار که به دلیل سابقه دور شدن از تصادفات اتومبیل، فقط میخواهد در مسابقه بزرگ آفرود Manilla 1000 برنده شود. عکاس خبرنگار C.C. واین رایت (ساراندون) قصد دارد با او در آن مسابقه سوار شود. اما واکاوی فقط می خواهد از شر او خلاص شود. مروج تند صحبت بو کوکران (هاگمن) می خواهد مسابقه به هر وسیله ای که لازم باشد تکمیل شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Adventures of a Private Eye

4.2   - IMDB

در حالی که یک کارآگاه خصوصی در تعطیلات به سر می برد، دستیار نه چندان باهوش او این کار را به عهده می گیرد تا پرونده ای را که وارد می شود، حل کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Heroin Busters

6.5   - IMDB

مصرف مواد مخدر در شهر رم به بالاترین حد خود رسیده است. بچهها از دلالها جلوی مدرسههایشان گل میزنند، قاطرها مستقیماً از طریق امنیت فرودگاه والس میزنند، و مرد اصلی اینترپل، مایک همیلتون (دیوید همینگز)، در نهایت عقلش است. تنها امید او این است که به یکی از مردان خود به نام فابیو (فابیو تستی) تکیه کند، افسری که آنقدر مخفی است که هیچ کس جز همیلتون نمی داند او واقعاً کیست. حتی زمانی که فابیو اعتماد رهبر کارتل، جیانی (جان لوفردو) را به دست میآورد، دلالها هر چه بیشتر به حقیقت نزدیکتر میشوند و وقتی پوشش او منفجر میشود، شکارچی شکار میشود زیرا فابیو خود را در یک مبارزه ناامیدکننده برای زنده ماندن میبیند. .

زیر‌نویس فارسی فیلم The Choirboys

5.6   - IMDB

گروهی از پلیس های لس آنجلس تصمیم می گیرند با انجام اشکال مختلف فسق پس از ساعت کاری، برخی از فشارهای شغلی خود را از بین ببرند.