ژانر موزیکال زیر نویس فیلم و سریال

ژانر موزیکال زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر موزیکال
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر موزیکال

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Torch Singer

6.7   - IMDB

هنگامی که او نمی تواند از فرزند نامشروع خود حمایت کند، یک زن جوان رها شده او را به فرزندخواندگی می گذارد و به عنوان یک خواننده مشعل دنبال می کند. سالها بعد، او سپس به دنبال کودکی میگردد که او را رها کرده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sneakerella

4.6   - IMDB

وقتی ال، یک طراح مشتاق کفشهای کتانی اهل کوئینز، با کیرا کینگ، دختر بسیار مستقل ستاره بسکتبال افسانهای و داریوش کینگ، سرمایهدار کتانیهای کتانی آشنا میشود، جرقههایی به پرواز در میآید که این دو بر سر علاقهی دوجانبهشان به کفشهای کتانی به هم میپیوندند. ال با کمی تلنگر از بهترین دوستش و پاشیدن جادوی Fairy Godfather، شجاعت استفاده از استعداد خود را پیدا می کند تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک طراح کفش کتانی «مشروع» در صنعت دنبال کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cyrano

6.3   - IMDB

سیرانو دی برژراک که مردی جلوتر از زمان خود است، چه با بازی وحشیانه با کلمات در یک مسابقه کلامی یا با شمشیر بازی درخشان در یک دوئل خیره می شود. اما، سیرانو که متقاعد شده است که ظاهرش او را شایسته عشق یک دوست فداکار، رکسان درخشان نمیکند، هنوز احساسات خود را نسبت به او ابراز نکرده است - و روکسان در نگاه اول عاشق کریستین شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Never Alone

6.4   - IMDB

وقتی یک عاشقانه دبیرستانی با قرنطینه کووید به پایان می رسد، یک معلم جدید از موسیقی استفاده می کند تا روحیه آنها را تقویت کند و عشق آنها را زنده نگه دارد، حتی در تاریک ترین زمان ها.

زیر‌نویس فارسی فیلم Anything Goes

7.6   - IMDB

وقتی آمریکایی اس.اس. به دریا میرود، آداب و معاشرت از دریچهها بیرون میآیند، زیرا دو جفت بعید در مسیر عشق واقعی حرکت میکنند... ثابت میکند که گاهی سرنوشت به کمک کمی از خدمه ملوانان آوازخوان، یک لباس مبدل خندهدار و یک باج گیری خوب قدیمی این غوغای موسیقایی خنده دار در سراسر اقیانوس اطلس، به کارگردانی کاتلین مارشال، کارگردان و طراح رقص برادوی برنده چند جایزه، دارای موسیقی شاد کول پورتر، از جمله "I Get A Kick Out of You"، "You%27re the Top" و نمایش است. توقف "هر چیزی می رود."

زیر‌نویس فارسی فیلم Iris Warriors

4.8   - IMDB

انگلستان، 1940: هنگامی که سقوط بمب هشت کودک را در سرداب یتیم خانه خود به دام می اندازد، معلم آنها، خانم شاو شروع به خواندن داستان برای آنها می کند. همانطور که داستان باز می شود، آنها به طرز جادویی به جزیره ای بی انتها و افسانه ای منتقل می شوند، جایی که شاهد داستان تاریکی و روشنایی هستند...

زیر‌نویس فارسی فیلم Tea for Two

6.5   - IMDB

در این بازسازی «نه، نه، نانت»، وارث ثروتمند نانت کارتر با عمویش 25000 دلار شرط میبندد که میتواند به مدت 48 ساعت به همه چیز «نه» بگوید. اگر او برنده شود، میتواند این پول را در نمایشی در برادوی سرمایهگذاری کند که شامل آهنگهایی است که توسط دوستش نوشته شده است، و البته که او در آن بازی خواهد کرد. مشکل اینجاست که او متوجه نمی شود عمویش در سقوط بازار سهام از بین رفته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Request Concert

6.2   - IMDB

فیلم تبلیغاتی آلمانی که داستانی پیرامون پخش رادیویی محبوب «Wunschkonzert» می چرخد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری