ژانر موزیکال زیر نویس فیلم و سریال

ژانر موزیکال زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر موزیکال
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر موزیکال

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Love Gets a Room

6.8   - IMDB

گروهی از بازیگران در قلب گتوی ورشو، در زمینه زندگی یا مرگ بر روی صحنه ای فرسوده اجرا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Trolls Holiday in Harmony

6.1   - IMDB

ملکه پاپی برای اولین بار سالانه هدایای تعطیلات مخفی پادشاهی Trolls را برنامه ریزی می کند، اما همه چیز آنطور که انتظار می رود پیش نمی رود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Strings

4.3   - IMDB

در پایان زمستان، یک نوازنده به یک کلبه دورافتاده سفر می کند تا روی مواد جدید کار کند، اما به زودی خود را در معرض حمله یک حضور تاریک مرموز می بیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Don't Play Us Cheap

5.4   - IMDB

داستان کمدی دو مینیون شیطان که در یک مهمانی هارلم که توسط خانم میبل برگزار شده بود با امید زیادی برای از بین بردن فضای جشن آن تصادف می کنند. اولین نفری که وارد می شود، ترینیتی، ماموریت خود را از دست می دهد و در نتیجه عاشق ارنستین خواهرزاده جوان و تاثیرپذیر خانم میبل می شود. ترینیتی بعداً توسط برادر دیو، شریک مسن تر و خسته ترش ملحق می شود. اما از آنجایی که دیو تمام مراحل را برای تضعیف روحیه انجام می دهد، فقط برای تقویت روحیه خوب مهمانداران کار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Diana

5.5   - IMDB

یک شاهزاده خانم به صحنه جهانی رانده می شود. رسانه های تبلوید مجذوب زیبایی و آسیب پذیری او شده اند. مشهورترین سلطنت جهان مختل شده است. این داستان پرنسسترین زن عصر مدرن است که تلاش میکند تا نور کانونی را درخشانتر از هر چیزی که جهان تا به حال دیده است تحمل کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Annette

6.3   - IMDB

یک استندآپ کمدین و همسرش خواننده اپرا یک دختر 2 ساله با یک هدیه شگفت انگیز دارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Week Away

5.7   - IMDB

ویل هاوکینز برای اولین بار خود را در کمپ می بیند. غریزه او دویدن است، اما دوست، شخصیت پدری و حتی دختری پیدا می کند که قلبش را بیدار می کند. بیشتر از همه بالاخره خانه ای پیدا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Music

3.2   - IMDB

زو به تازگی هوشیار شده است وقتی خبر دریافت می کند که او قرار است تنها سرپرست خواهر ناتنی خود به نام موزیک شود، دختری جوان در طیف اوتیسم. این فیلم دو موضوع مورد علاقه سیا را بررسی می کند: پیدا کردن صدای خود و ایجاد خانواده.::added a colon.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری