ژانر ورزشی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر ورزشی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ورزشی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ورزشی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Rise

7.1   - IMDB

پس از مهاجرت به یونان از نیجریه، ورا و چارلز آنتتوکومپو برای زنده ماندن و تأمین مخارج پنج فرزند خود تلاش کردند، در حالی که زیر تهدید روزانه اخراج زندگی می کردند. ناامید از به دست آوردن شهروندی یونان، اما تحت تأثیر سیستمی که هر لحظه آنها را مسدود می کرد، تضعیف شده بودند، چشم انداز، عزم و ایمان خانواده آنها را از ابهام خارج کرد تا حرفه سه قهرمان NBA را آغاز کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Phantom of the Open

7.3   - IMDB

موریس فلیتکرافت، یک رویاپرداز و خوشبین بی امان، موفق شد در سال 1976 به مسابقات مقدماتی مسابقات گلف آزاد بریتانیا راه پیدا کند و متعاقباً بدترین دور در تاریخ آزاد را انجام داد و در این روند تبدیل به یک قهرمان فولکلور شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hustle

7.4   - IMDB

پس از کشف بازیکنی که یک بار در زندگی با گذشته دشواری در خارج از کشور دارد، یک پیشاهنگ بسکتبال شانس او ​​را بر عهده می گیرد که بدون تایید تیمش این پدیده را به ایالات متحده بیاورد. برخلاف شانس، آنها یک ضربه نهایی دارند تا ثابت کنند که برای رسیدن به NBA توانایی لازم را دارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dreamer

6.8   - IMDB

بن کرین معتقد است که یک اسب مسابقه ای که به شدت آسیب دیده است، سزاوار شانس دیگری است. او و دخترش کِل، مادیان را به فرزندی قبول میکنند و آن را از قربانی شدن مالک نجات میدهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم American Underdog

7.1   - IMDB

داستان واقعی کورت وارنر، که از یک پسر بچه در یک فروشگاه مواد غذایی به یک MVP دو بار NFL، قهرمان سوپر بول، و مدافع تالار مشاهیر تبدیل شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Home Team

6   - IMDB

دو سال پس از قهرمانی در سوپر بول، زمانی که سرمربی NFL، شان پیتون تعلیق شد، به زادگاهش بازگشت و با مربیگری تیم فوتبال پاپ وارنر خود، دوباره با پسر 12 سالهاش ارتباط برقرار کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chasing Legends

7.6   - IMDB

هیچ رویداد ورزشی بزرگتر از تور دو فرانس در تمام دوچرخه سواری وجود ندارد. Chasing Legends تاریخ غنی، اشتیاق و ذوق واقعی The Tour را که از نگاه تیم HTC Columbia همراه با نظرات فیل لیگت، پل شرون، ادی مرککس، لنس آرمسترانگ و برخی از پرکارترین قهرمانان ورزشی دیده می شود، لمس می کند. با مجموعهای خیرهکننده از دوربینهای HD، مصاحبههای تکاندهنده و تاثیرگذار، «Chasing Legends» بینندگان را بیشتر از همیشه در یک ترن هوایی متشکل از اکشن، داستان و احساسات به درون بازی حرفهای میبرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم 14 Peaks: Nothing Is Impossible

7.7   - IMDB

در سال 2019، کوهنورد نپالی، نیرمال «نیمز» پورجا، با صعود به 14 قله مرتفع جهان در کمتر از هفت ماه، دست به کارهای غیرقابل تصور زد. (رکورد قبلی هشت سال بود). او این تلاش را «پروژه ممکن 14/7» نامید و آن را راهی برای الهام بخشیدن به دیگران برای تلاش برای دستیابی به ارتفاعات بیشتر در هر مسیری دید. این فیلم تیم او را دنبال می کند که آنها به دنبال مخالفت با مخالفان هستند و محدودیت های استقامت انسانی را پشت سر می گذارند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری