ژانر ورزشی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر ورزشی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ورزشی
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ورزشی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Way Back

6.7   - IMDB

جک کانینگهام یک پدیده بسکتبال HS بود که از بازی کنار رفت و آینده خود را از دست داد. سالها بعد، وقتی او با اکراه شغل مربیگری را در دانشگاه خود میپذیرد، ممکن است آخرین فرصت را برای نجات پیدا کند.::Warner Bros. Pictures

زیر‌نویس فارسی فیلم Waves

7.5   - IMDB

سفر یک خانواده حومه شهر را دنبال می کند - به رهبری پدری خوش نیت اما سلطه جو - در حالی که عشق، بخشش و گرد هم آمدن پس از یک فقدان را دنبال می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sprinter

6   - IMDB

یک نوجوان در کینگستون، جامائیکا، امیدوار است که بتواند برای تیم ملی دوومیدانی جوانان برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان جواز کسب کند.

زیر‌نویس فارسی سریال American Rock Stars - Season 1

7.7   - IMDB

نیک آفرمن یک سریال بدون دسترسی را روایت میکند که تیم کرلینگ مردان دارنده مدال طلا را به عنوان نماینده ایالات متحده در بازیهای المپیک زمستانی 2022 نشان میدهد. گروهی از افراد معمولی با ریشه های شهری کوچک، مدال طلای به یاد ماندنی خود را از سال 2018، زمانی که از گمنامی نسبی به شهرت جهانی رسیدند، دوباره زنده می کنند. این مستند داستان های شخصی اسکیپ جان شوستر، مجری تیم و هر یک از اعضای تیم را روایت می کند. از موفقیت غیرمحتمل آنها در پیونگ چانگ تا چالش مقابله با تیمی از رقبای تازه کار در آزمون های المپیک، این یک داستان احساس خوبی است از اینکه چگونه یک تیم از ردهای خود توصیف می کنند سعی می کنند بر چالش ها و فشار برای رسیدن به اوج خود غلبه کنند. یک بار دیگر ورزش کنید

زیر‌نویس فارسی سریال One Tree Hill - Season 2

7.8   - IMDB

فصل 2 پس از این که لوکاس و کیت یاد می گیرند که دن دچار حمله قلبی شده است و هنوز در بیمارستان است ، تصمیم می گیرند که آنها بهتر است که آنها به Tree Hill بازگردند.

زیر‌نویس فارسی سریال One Tree Hill - Season 8

7.8   - IMDB

فصل 8 پس از شلیک شروع می شود و توسط کیتی رایان ، کلی و کوین برای زندگی خود برای زندگی خود در حالی که آنها تجربه بدنی از حضور در ساحل دارند ، برای زندگی خود می جنگند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Giannis: The Marvelous Journey

8.4   - IMDB

مستندی که اودیسه خارقالعاده گیانیس آنتتوکومپو، ستاره بزرگ NBA را از دوران کودکی فقیرانه در یونان به عنوان پسر مهاجران نیجریهای به قلههای دنیای بسکتبال روایت میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال Super League: The War for Football - Season 1

7   - IMDB

گذشته، حال و آینده فوتبال اروپا زمانی که برنامههایی برای لیگ جداییآمیز ظاهر میشود با هم برخورد میکنند و قدرتمندترین رهبران بازی را مجبور میکنند از سنتهای این ورزش دفاع کنند یا آنها را تغییر دهند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری