ژانر انیمیشن زیر نویس فیلم و سریال

ژانر انیمیشن زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر انیمیشن
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر انیمیشن

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Beavis and Butt-Head Do the Universe

7.1   - IMDB

در احمقانهترین فیلم فضایی که تا به حال ساخته شده است، بیویس و بات هد توسط یک قاضی «خلاق» در سال 1998 به کمپ فضایی محکوم میشوند. وسواس آنها با یک شبیهساز اتصال (هههه) منجر به سفری به شاتل فضایی میشود که بهطور قابلتوجهی فاجعهبار بود. نتایج. پس از عبور از یک سیاهچاله، آنها دوباره در زمان ما ظاهر می شوند، جایی که به دنبال عشق می گردند، از آیفون سوء استفاده می کنند و توسط Deep State شکار می شوند. اسپویلر: آنها گل نمی زنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lightyear

5.3   - IMDB

رنجر افسانهای فضایی باز لایتیر در کنار گروهی از نیروهای جاهطلب و ربات همراهش، سوکس، وارد یک ماجراجویی بین کهکشانی میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mad God

6.8   - IMDB

قاتل را از طریق دنیایی ممنوع از روحهای شکنجهشده، پناهگاههای فرسوده و هیولاهای بدبختی که از ابتداییترین وحشتهای ضمیر ناخودآگاه ساخته شدهاند، دنبال کنید. تمام مجموعهها، موجودات و مجسمههای موجود در این شاهکار ترسناک با دست ساخته شده و با استفاده از تکنیکهای استاپ موشن سنتی متحرک شدهاند. MAD GOD یک کار عاشقانه است، گواهی بر قدرت خلاقیت و ادای احترام به هنر جاودانه انیمیشن استاپ موشن. چشمانت را آماده کن روحت را آماده کن برای ملاقات با سازنده خود آماده شوید.

زیر‌نویس فارسی فیلم King Tweety

5.4   - IMDB

زمانی که ملکه بهشت ​​جزیره ناپدید می شود، قناری زرد مورد علاقه همه به طور غیر منتظره در ردیف بعدی برای تاج قرار می گیرد. همراهان والاحضرت کوچولو شامل مادربزرگ جسور موتورسیکلت و سیلوستر حیله گر می شود که وفاداری آنها با کشف نقشه ای شوم برای از بین بردن توئیتی برای همیشه مورد آزمایش قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chickenhare and the Hamster of Darkness

6.3   - IMDB

یانگ چیکنهار پسر خوانده پادشاه پیتر، ماجراجوی معروف است. بخشی از جوجه و بخشی از خرگوش، او دوران بسیار سختی را برای بزرگ شدن سپری می کند و خود را به عنوان یک خرگوش مبدل می کند تا از تمسخر همسالانش جلوگیری کند. هنگامی که روز محاکمه های انجمن سلطنتی ماجراجو فرا می رسد، چیکن هار، که با تغییر چهره اش مانع شده، به طرز بدی شکست می خورد. اما او مصمم است تا شانس دوم را بدست آورد و عصای همستر تاریکی را در مقابل عموی شیطان صفت خود لاپین بیابد. عصا قدرت بسیار زیادی به دارنده خود خواهد داد. اگر لاپین به آن دست یابد، غیرقابل توقف خواهد بود. او با همراهی خدمتکار وفادارش آبه، یک لاک پشت طعنه آمیز، و مگ، یک اسکانک متخصص هنرهای رزمی، وارد یک تلاش حماسی و ابتکاری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Teen Titans Go! & DC Super Hero Girls: Mayhem in the Multiverse

5.4   - IMDB

لکس لوتور با کمک یک قدرت کریپتونی باستانی، ابرشرورهای جهان را متحد میکند تا تمام ابرقهرمانان زمین را به تصرف خود درآورد، تا زمانی که... فقط دختران سوپر قهرمان DC باقی میمانند تا جلوی لژیون عذاب را بگیرند. قهرمانان ما باید برای نجات ابرقهرمانان دیگر خود از منطقه فانتوم از ابعاد عبور کنند، اما یک چرخش اشتباه تصادفی آنها را به برج تایتان ها می برد - جایی که متحدان بسیار مورد نیاز را در تایتان های نوجوان پیدا می کنند!

زیر‌نویس فارسی فیلم Chip 'n Dale: Rescue Rangers

7   - IMDB

چند دهه از لغو سریال موفق تلویزیونی آنها، چیپ به عنوان فروشنده بیمه تسلیم یک زندگی خانگی در حومه شهر شده است. در همین حال، دیل تحت عمل جراحی CGI قرار گرفته و در مدار کنوانسیون نوستالژی کار میکند و ناامید است که روزهای شکوه خود را دوباره زنده کند. وقتی یکی از بازیگران سابق به طور مرموزی ناپدید می شود، چیپ و دیل باید دوستی شکسته خود را ترمیم کنند و برای نجات جان دوستشان، بار دیگر با شخصیت های کارآگاه رنجرز نجات خود روبرو شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chuck Steel: Night of the Trampires

6.6   - IMDB

این دیگر سال 1985 نیست... سال 1986 است، و چاک استیل به گفته رئیس او، کاپیتان جک شیت، "بهترین پلیس لعنت بر نیرو" است. اما حتی این بدجنس، مرتد، توپ شل، گرگ تنها، پلیس در لبه، که طبق قوانین بازی نمیکند، وقتی فرماندار لسآنجلس تصمیم میگیرد ساعات صدور مجوز برای باشگاهها و بارها را کاهش دهد، کارش قطع میشود. موجی غیرقابل توضیح از ناپدید شدنهای پرمخاطب در شهر. همه ناپدید شدگان وجه مشترک یکسانی دارند، صحنه جنایت غرق در خون اما بدون هیچ نشانی از قربانی. پلیس گیج می شود تا زمانی که یکی از قربانیان موفق به فرار می شود. چاک برای مصاحبه با قربانی در بیمارستان می رود اما با پیرمرد دیوانه ای روبرو می شود که خود را آبراهام ون رنتال معرفی می کند. او به چاک ناباور هشدار می دهد که بلای شیطانی در شرف فرود آمدن بر شهر لس آنجلس است - بلای TRAMPIRES - یک ترکیب جهش یافته از خون آشام و ولگرد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری