ژانر انیمیشن زیر نویس فیلم و سریال

ژانر انیمیشن زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر انیمیشن
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر انیمیشن

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Pinocchio: A True Story

4.3   - IMDB

پینوکیو جوان برای دیدن دنیا از خالق نابغه خود ژپتو همراه با اسب تیبالت فرار می کند و به سیرک مسافرتی می پیوندد که توسط قاتل مودجافوکو اداره می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Checkered Ninja 2

7   - IMDB

در نینجا شطرنجی 2، ما دوباره پسر الکس و نینجا شطرنجی را در شکار دیوانه وار برای شرور از اولین فیلم فیلیپ اپرمینت دنبال می کنیم. از آنجایی که Eppermint موفق می شود از محکومیت زندان در تایلند فرار کند، نینجا CHECKERED زنده می شود و به دنبال الکس می گردد. آنها با هم و با تمام خانواده الکس، اکنون باید به تایلند بروند تا Eppermint را شکست دهند. الکس و نینجا شطرنجی وارد یک ماموریت خطرناک می شوند، جایی که دوستی آنها گاهی تحت فشار شدید قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Zog and the Flying Doctors

6.6   - IMDB

مروارید و گدابوت اکنون سه پزشک پرنده هستند و از موجوداتی مانند پری دریایی، اسب شاخدار و شیر عطسه مراقبت می کنند. با این حال هنگامی که آب و هوای بد آنها را مجبور به فرود در قصر می کند، مروارید توسط عمویش، پادشاه، حبس می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Turning Red

7   - IMDB

می سیزده ساله در حال تجربه ناهنجار بودن یک نوجوان با پیچ و تاب است - وقتی خیلی هیجان زده می شود، به یک پاندا قرمز غول پیکر تبدیل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Curious George: Cape Ahoy

6.3   - IMDB

جورج با کمک یک ماهیگیر محلی، خواهرزاده اش و یک بچه فوک شایان ستایش، به جستجوی کشتی غرق شده کاپیتان دریایی افسانه ای ترومپت توتر می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fireheart

6.1   - IMDB

این فیلم دنیای آتش نشانان دهه 1920 نیویورک را بررسی می کند و داستان دختری 16 ساله را روایت می کند که برای نجات شهرش باید قهرمان شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Knutsen & Ludvigsen 2 - Det store dyret

زمانی که کناتسن و لودویگسن متوجه می شوند که ممکن است تونل خود را گم کنند، درام اتفاق می افتد. فقط دزد دریایی افسانه ای کاپیتان کناتسن می تواند کمک کند! اما او کجاست؟ یک سفر شگفت انگیز در حالی رخ می دهد که Knutsen و Ludvigsen در یک ماجراجویی وحشی حرکت می کنند تا کاپیتان Knutsen را پیدا کنند و تونل خود را نجات دهند. اما معلوم می شود که رستگاری حتی از آن چیزی که کسی جرات حدس زدنش را داشته باشد به خانه نزدیکتر است. در تونل زندگی می کند، صد سر و حداقل چهارده پا دارد…

زیر‌نویس فارسی فیلم Son of the White Mare

7.8   - IMDB

شخصیت اصلی داستان Fehérlófia است که مردی با قدرت مافوق بشری است. او به عنوان پسر سوم اسب به دنیا آمد. او به داستانهای قدیمی گوش میداد، که بیشتر درباره پدر و پایان سلطنت او بود که توسط اژدهای شیطانی ایجاد میشد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری