ژانر انیمیشن زیر نویس فیلم و سریال

ژانر انیمیشن زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر انیمیشن
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر انیمیشن

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Revolutionary Girl Utena: The Movie

7.1   - IMDB

اوتنا تنجو در یک بازخوانی آزاد از سریال تلویزیونی دختر انقلابی یوتنا، به آکادمی اوهتوری میرسد، اما بلافاصله در یک سری دوئل برای دست همکلاسیاش آنتی هیمیا و قدرتی که ظاهراً در اختیار دارد، جذب میشود. در همان زمان، Utena دوباره با Touga Kiryuu، دوست دوران کودکی خود که به نظر می رسد رازهای پشت دوئل ها را می داند، متحد می شود. اوتنا باید آن رازها را برای خودش کشف کند، قبل از اینکه قدرت حاکم بر اوهتوری، او و دوستانش، جدید و قدیمی را ادعا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Little Sorcerer

3.9   - IMDB

هنگامی که شاهزاده الکس در بدن یک موش به دام می افتد، الا و دوستانش راهی سفر می شوند تا مواد معجون جادویی را پیدا کنند که می تواند او را دوباره تغییر دهد. در تلاشی که خود سرنوشت را آزمایش می کند، متوجه می شوند که دوستی قوی ترین درمان از همه است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Belle

7.2   - IMDB

سوزو یک دانش آموز 17 ساله دبیرستانی است که با پدرش در یک شهر روستایی زندگی می کند. سوزو که بر اثر از دست دادن مادرش در سنین جوانی زخمی شده است، یک روز دنیای آنلاین عظیم "U" را کشف می کند و به عنوان آواتار خود، Belle، در این واقعیت جایگزین فرو می رود. طولی نمیکشد که تمام چشمان یو به بل دوخته میشود، زمانی که ناگهان چهرهای مرموز و اژدها مانند در مقابل او ظاهر میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bad Guys

6.9   - IMDB

هنگامی که بد نام بدنام پس از سال ها دزدی های بی شمار و تحت تعقیب ترین شرورهای جهان بالاخره دستگیر می شوند، آقای ولف معامله ای را انجام می دهد تا همه آنها را از زندان نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bubble

6.3   - IMDB

در توکیوی متروکه ای که توسط حباب ها و ناهنجاری های گرانشی تسخیر شده است، یک مرد جوان با استعداد با دختری مرموز ملاقاتی سرنوشت ساز دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Flee

7.9   - IMDB

امین که بیشتر از طریق انیمیشن برای محافظت از هویتش روایت می شود، به گذشته خود به عنوان یک کودک پناهنده از افغانستان نگاه می کند و با رازی دست و پنجه نرم می کند که به مدت 20 سال مخفی مانده است. یک مستند مهیج که با ترکیبی از انیمیشن و تصاویر آرشیوی ساخته شده است، داستانی بسیار قدرتمند از یک بازمانده همجنسگرای افغان و نیاز او به رویارویی با گذشته خود برای داشتن آینده ای واقعی را روایت می کند. امین به عنوان یک خردسال بدون همراه از افغانستان وارد دانمارک شد. امروز در 36 سالگی، او یک دانشگاهی موفق است و با دوست پسر قدیمی خود ازدواج می کند. رازی که او بیش از 20 سال پنهان کرده بود، زندگی ای را که برای خود ساخته است را تهدید می کند. او برای اولین بار است که داستان خود را با دوست صمیمی خود به اشتراک می گذارد. FLEE ملیلهای خیرهکننده از تصاویر و خاطرات را به هم میپیوندد تا داستان عمیقاً تأثیرگذار و اصلی مرد جوانی را بیان کند که با گذشته آسیبدیدهاش دست و پنجه نرم میکند تا خود واقعیاش و معنای خانه را بیابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم DC Showcase: Constantine - The House of Mystery

6.2   - IMDB

جان کنستانتین در خانه مخوف اسرارآمیز بیدار می شود بدون اینکه به یاد بیاورد که چگونه به آنجا رسیده است. خوشبختانه زتانا و دوستانش همه آنجا هستند. متأسفانه، آنها عادت بدی دارند که بارها و بارها تبدیل به شیاطین شده و او را تکه تکه می کنند!

زیر‌نویس فارسی فیلم Where Is Anne Frank

6.3   - IMDB

این فیلم سفر کیتی، دوست خیالی که آن فرانک دفتر خاطرات خود را به او تقدیم کرده است را دنبال می کند. کیتی، نوجوانی آتشین، در آینده ای نزدیک در خانه آن فرانک در آمستردام از خواب بیدار می شود و سفری را آغاز می کند تا آن را که به اعتقاد او هنوز زنده است، در اروپای امروزی پیدا کند. در حالی که دختر جوان از دنیای مدرن شوکه شده است، با میراث آنه نیز روبرو می شود.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری