ژانر جنگی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر جنگی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر جنگی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر جنگی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Attempt Dossier

6.1   - IMDB

داستانی را روایت می کند که در سال 1897 توسط یک مرد دیپسومنیک علیه رئیس جمهور جمهوری مکزیک، ژنرال پورفیریو دیاز، به قتل رسید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Benediction

6.8   - IMDB

داستان سرباز و شاعر زیگفرید ساسون (1886-1967) که به خاطر شجاعت در جبهه غرب مفتخر شد و بیشتر به خاطر اشعار خشم آلود و دلسوزانه اش درباره جنگ جهانی اول به یادگار مانده است که تحسین عمومی و منتقدان را برای او به ارمغان آورد. ساسون با پرهیز از احساسات گرایی و جنجالیستی بسیاری از شاعران جنگ، از وحشت و وحشیانه جنگ خندق نوشت و ژنرال ها، سیاستمداران و کلیساها را به دلیل بی کفایتی و حمایت کورکورانه از جنگ تحقیرآمیز کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Iron Cross: The Road to Normandy

3.8   - IMDB

کاپیتان مولر برای زنده ماندن در جنگ با نیروهای روسی تلاش می کند. در حالی که آمریکایی های ما لی و تری در حال آماده شدن برای روز D هستند، او را زخمی به نرماندی می فرستند. به زودی نتیجه حل می شود و نبرد GIs ما و آلمانی ها را در یک مسیر قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wolf Hound

3.8   - IMDB

فیلم Wolf Hound با الهام از واحد عملیات ویژه آلمانی واقعی KG 200 که هواپیماهای متفقین را به عنوان اسب تروا سرنگون، تعمیر و به پرواز درآورد، در فرانسه تحت اشغال آلمان در سال 1944 می گذرد و به دنبال اقدامات جسورانه کاپیتان خلبان جنگنده یهودی-آمریکایی است. دیوید هولدن هولدن که در پشت خطوط دشمن کمین کرده است، باید یک خدمه اسیر شده B-17 Flying Fortress را نجات دهد، از دشمن ظالمی که در هر مرحله او را تعقیب می کند فرار کند و نقشه ای را که می تواند به طور کامل نتیجه جنگ جهانی دوم را تغییر دهد، خنثی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spitfire Over Berlin

4.5   - IMDB

اوت 1944. در حالی که هشتمین نیروی هوایی آمریکا آماده حمله به آلمان نازی است، اطلاعات بریتانیا متوجه می شود که آنها می توانند در یک تله مرگبار پرواز کنند. ستوان پرواز ادوارد بارنز در حالی که فقط چند ساعت فرصت باقی مانده است، باید یک ماموریت مرگ و زندگی را بر فراز برلین در اسپیت فایر غیرمسلح خود انجام دهد تا شواهد عکاسی به دست آورد و جان 1200 مرد را نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Huntress of Auschwitz

5.5   - IMDB

یک دختر جوان آمریکایی برای ردیابی نگهبان نازی مسئول قتل پدربزرگ و مادربزرگش به اروپا سفر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Legend of Zhao Yun

6.1   - IMDB

زمانی که تاکتیکها و جاهطلبیهای سیاسی غالب شد، ژائو یون برای نجات آدو و مقابله با 830000 سرباز کائو کائو پا پیش گذاشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم Foxhole

3.7   - IMDB

گلچینی چند نسلی درباره وحشتهای جنگ در روباههای مختلف که احتمالاً شامل جنگ داخلی، جنگ جهانی اول/دوم و ویتنام میشود.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری