ژانر جنگی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر جنگی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر جنگی
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر جنگی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Operation Mincemeat

6.6   - IMDB

در سال 1943، دو افسر اطلاعاتی بریتانیا عملیات Mincemeat را ساختند، که در آن طرح آنها برای انداختن جسد با کاغذهای جعلی در سواحل اسپانیا، جاسوسان نازی را فریب می داد و معتقد بودند که نیروهای متفقین قصد دارند از طریق یونان به جای سیسیل حمله کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Operation Overlord

3.2   - IMDB

یک هفته قبل از یورش به سواحل نرماندی، دو سرباز آمریکایی به یک مجتمع متروکه نفوذ می کنند تا یک اسیر جنگی را از چنگال رژیم نازی نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Private's Progress

6.4   - IMDB

استنلی ویندراش باید تحصیلات دانشگاهی خود را با فراخوانی در اواخر جنگ قطع کند. او به سرعت ثابت می کند که افسر نیست، اما با سرباز حیله گر پرسیوال کاکس دوست می شود که دقیقاً می داند همه کلاهبرداری ها در دنیای آشفته ارتش بریتانیا چگونه کار می کنند. و عموی سرتیپ دفتر جنگ استنلی نیز به نظر می رسد چیزی بیش از کمی مبهم است - و هر دو به زودی برای او در پشت خطوط دشمن کار می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Orders to Kill

7.1   - IMDB

یک خلبان جنگنده آمریکایی مستقر در یک شغل خاص به جاسوسی تبدیل می شود که در آن باید یک وکیل کوچک پاریسی را که مظنون به عبور از فرانسه با فروش اپراتورهای رادیویی به نازی ها است، بکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Auschwitz Report

6.5   - IMDB

این داستان واقعی فردی و والتر است – دو جوان یهودی اسلواکی که در سال 1942 به آشویتس تبعید شدند. در 10 آوریل 1944 پس از برنامه ریزی دقیق و با کمک و مقاومت زندانیان خود موفق به فرار می شوند. در حالی که زندانیانی که آنها را پشت سر گذاشته بودند با شجاعت در مقابل افسران نازی ایستادگی می کنند، این دو مرد با این امید که مدارک آنها می تواند جان افراد را نجات دهد به دنبال آنها می رود. آنها لاغر و آسیب دیده از میان کوه ها به اسلواکی باز می گردند. با کمک برخوردهای تصادفی، آنها در نهایت موفق می شوند از مرز عبور کرده و با مقاومت و صلیب سرخ روبرو شوند. آنها گزارش مفصلی درباره نسل کشی سیستماتیک در اردوگاه تهیه می کنند. با این حال، با تبلیغات نازیها و روابط بینالمللی که هنوز وجود دارند، به نظر میرسد که روایت آنها برای باور کردن آنقدر وحشتناک است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Come What May

6.7   - IMDB

در ماه مه 1940، نیروهای آلمانی وارد فرانسه شدند. مردم دهکده کوچکی از Pas-de-Calais که از پیشرفت دشمن ترسیده اند، بر اساس توصیه های استان تصمیم می گیرند که همه چیز را رها کنند تا به جاده بروند و به سمت ساحل فرار کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم White Soldier

6.3   - IMDB

دو مرد جوان - رابرت و آندره - که در یک اردوگاه نظامی در هندوچین فرانسه مستقر هستند، در حالی که در کسالت و هیجان انتظار برای اولین ماموریت خود سهیم هستند، دوستان صمیمی می شوند. اما هنگامی که آنها متوجه می شوند که به جای آزاد کردن هندوچین از دست متجاوزان خارجی، با بومی هایی که برای استقلال تلاش می کنند مبارزه خواهند کرد، دوستی آنها به خطر می افتد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Request Concert

6.2   - IMDB

فیلم تبلیغاتی آلمانی که داستانی پیرامون پخش رادیویی محبوب «Wunschkonzert» می چرخد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری